Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Aleneforeldredebatten

I dette forumet skal vi som er eller skal bli aleneforeldre hjelpe og støtte hverandre! Før du skriver innlegg husk: Respekter andre som du vil at de skal respektere deg :-)
Forum regler
hvor stor sjangse har jeg for å få lån med dette?
11:38 1.07.2009
har noe gammel gjeld som har gått til inkasso da jeg var arbeidsledig en stund. så har noen betalingsanm. nå har jeg full stønad som alenemamma og håper på å få et lån for å dekke dette, samlet gjelden liksom. har jeg noen sjangs til å få det lånet i det hele tatt? ettersm jeg nå har inntekt, men ikke da?
Anonym
Sv: hvor stor sjangse har jeg for å få lån med dette?
12:08 1.07.2009
Bankene gir ikke lån dersom du har betalingsanmerkning. Jeg fikk (med knapphet) lån en gang i tiden på tross av at jeg hadde betalingsanmerkning. Dette var fordi jeg eide en leilighet som jeg skulle selge, før jeg kjøpte en ny. Da kunne jeg betale ut den gjelden jeg hadde betalingsanmerkning, etter salget sånn at jeg teknisk sett var uten betalingsanmerkning når jeg tok opp nytt lån, men dette er uvanlig.

Jeg har en venn av meg som har slitt oppi en økonomisk grop i mange år. Han får ikke lån til å refinansiere gjelden sin fordi han har betalingsanmerkninger på seg for det om han har vært oppe i 400 000 i årsinntekt.
Anonym
Sv: hvor stor sjangse har jeg for å få lån med dette?
17:33 1.07.2009
det er jo mulig å snakke med en bank å se hva de sier, men som hun andre her sier så vil jeg tro det kan bli vansklig siden du har flere betalingsanmerknader. En ting du kan gjør er å snakke med de du alt har gjeld hos og forsøke å få til en bedre betalingsavtale, f.eks. lavere rente, mindre gebyr osv. På den måten kan du fort bli kvitt både gjeld og anmerkninger.
marie-s
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------