Ads
Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg er såååå spent!!!! (Twilight- Edward Cullen...)
21:40 2.07.2009
På når han kommer hit til meg!!
Jeg har nemlig funnet ut att han må være min "den rette". Så da venter jeg i spenningpå når han dukker opp! :)

Hahaha.... I wish! ;)

Og jeg er jo singel og kan vente på han :P

Mange ganger har dere sett Twilight?
SuPeRdUpEr ™
Sv: Jeg er såååå spent!!!! (Twilight- Edward Cullen...)
21:44 2.07.2009
Jeg har bare sett filmen 1 gang, å kommer nok ikke til å se den igjen.. Men han er ikke så værst å se på. Hun jenta irriterte meg fra første stund, med alle de unaturlige rykningene i ansiktet/hodet...
£adybird
21:48 2.07.2009
hehe:) jeg har sett den 2 ganger, og kommer sikkert til å bli maange fler. Ble kjempe fasinert av øynene hans :)
soleie m/ gutt+gutt i magen :)
21:49 2.07.2009
Bella ja... Hu irriterer meg litt og, biter seg i leppa hele tiden, veldig slik overdrevent...
Men gutta i filmen, er rimelig feilfrie :P
SuPeRdUpEr ™
21:50 2.07.2009
Ja, haner ganske så kjekk;o) har sett den en gang og det blir nok flere;o) Gleder meg til neste film også:o)
*Rutletutt*
21:52 2.07.2009
Ja 20 november er liksom en dato som jeg husker på, da skal jeg på kino =)=)
SuPeRdUpEr ™
22:13 2.07.2009
Har sett filmen og jeg likte den ikke!! Anne Rice med The Vampire Chronicles er og blir den beste innen "vampyrsjangeren", Twilight blir bare en dårlig spin -off!!
Gothic
00:16 3.07.2009
duh....han er MIN rette jo! ;-)
Siouxie
03:14 3.07.2009
Har ikke helt skjønt hvorfor den filmen har fått så mye oppmerksomhet, den er jo så skrekkelig dårlig....Jeg ELSKER vampyrfilmer, og dette var bare middelmådig klissedrama med ekstremt lite handling. Det er 2 timer jeg aldri får tilbake.... Og så er jeg sikkert for gammel til å totalt henføres av Edward Cullen, selv om jeg selvfølgelig har øyne i hodet og ser at han er pen.
oktobernurket
08:46 3.07.2009
Enig med oktobernurket. Filmen var helt latterlig dårlig. Jeg har faktisk lest alle bøkene, selv om jeg syntes de SUGDE. Ventet liksom på at det skulle ta seg opp. Da jeg lukket den siste boka skjønte jeg at det aldri ville skje.

Og han der som spiller Edward er virkelig ikke så deilig som folk skal ha det til. Ser rett og slett ordentlig sliten ut.
Bolledeig
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------