Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Han har dratt...
19:31 23.08.2009
Nå sitter jeg her, helt tom... han har vært så sint... og i dag sprakk det... han drar, pakket kofferten og dro... aner ikke hvor han er... 12 år sammen, rakk å være gift i 5 uker :( Sitter og skriver takkekort etter bryllupet, og har ikke brudgommen lenger, synes det er pinlig... Han orker ikke mer, han er sliten av familien, av å måtte prestere hele tiden, av oppussing, av meg rett og slett. Sa han ikke elsker meg lenger, men vil ikke tro det. For 5 uker siden holdt han den nydeligste talen jeg har hørt, og det var en drømmedag... Men de dagene gikk fort over. Ferien var et mareritt, sur hele tiden, pirket på alt, var så negativ, alt var galt... og nå er jeg her, alene med 3 små... Hva nå?
Anonym
[Rapportér]
Sv: Han har dratt...
22:38 23.08.2009
hm, det var utrolig dårlig gjort :( Ring han og si han driter dere, seg selv ut med å gjøre dette over familie og venner. Du må prøve å presse han til å komme tilbake så dere kan snakke sammen.

Men jeg kjenner så godt igjen det der, surskap og hissig.... og flere jeg kjenner har også merket slike ting med gamle kjærester og det betyr oftest utroskap. Da blir menn hissige på oss, utolmodige, kranglete osv. Det er så typisk. Snakker av erfaring via jobb også.

Hvordan unngå utroskap? Det er 2 grunner, hoved grunner til at folk er utro. 1. Det er noe de ikke er fornøyd med i forholdet, 70% for lite/sjelden sex. Andre grunnen er rett og slett spenningen, disse som gjør det av spenning er de man kaller notorisk utro. De er utro samme hvem de er samme med, fordi de gjør det av spenningen. Mens de som gjør det av hoved grunnen er jo fordi de søker noe de da mangler i det forholdet dem er i dag. Menn er enkle individer, de er ikke komplekse som vi er. De har oftest helt enkle grunnen til å være det.

Men nå skal ikke jeg si at din mann er utro mot deg, men utifra hva du beskriver så er det et typisk kjennetegn og han da har kanskje fått kalde føtter, eller angrer på giftemålet.

Hilsen Fam Terapaut
Anonym
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------