Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barn med medfødte tilstander/misdannelser

Dette forumet er for foreldre til barn med medfødte tilstander/misdannelser og midlertidige funksjonshemninger. Forumet er åpen for alle, og er et alternativ til "Funksjonshemmede/kronisk syke barn" hvor alvorlighetsgraden er tyngre. Men kunnskap er viktig for å klare hverdagen også for f. eks. putebarn/skinnebarn/gipsbarn. Her kan dere hjelpe hverandre med informasjon og råd. Lykke til!

Bendysmeli (pddf)
13:39 22.09.2009
Jeg har en fantastisk gutt på 3 1/2 år med bendysmeli. Mangler lårben (kun en 2 cm stump) og hofte. Han fungerer kjempebra og går i barnehagen. Han er faktisk en av de mest aktive på sin gruppe *stolt*!

Men jeg ønsker så sårt å komme i kontakt med noen som har barn med samme funksjonshemning. Eller komme i kontakt med noen som har det. Er så mye spørsmål og ting man kanskje ønsker å dele med noen som forstår.....

Kjempeflott side det her. Her kan man jo lufte litt ut :)
muffinskakebaker
[Rapportér]
Sv: Bendysmeli (pddf)
20:04 22.09.2009
hei,

jeg har også en gutt med bendysmeli.han er 1 år og er født uten leggben.

send meg gjerne pm om du vil ha kontakt, jeg vil gjerne ha kontakt med flere som er i samme situasjon.
Har nydelig jente og lillegutt
[Rapportér]
11:44 28.09.2009
Hei!
Har også en gutt med bendysmeli, mindre alvorlig enn deres, men likevel... Har ikke vært i kontakt med andre foreldre som har barn med bendysmeli og ønsker gjerne det!
lillemann og mamma
[Rapportér]
10:28 4.10.2009
Jeg håper dere er informert om at det finnes en dysmeliforening!!?
www.dysmeli.no
De arrangerer årlige treff,og det kan være nyttig for både foreldre og barn å få møte andre i samme situasjon!
¨Har vært medlem i mange år,og har hatt stooor utbytte av sommersamlingen som arrangeres hvert år! Her leker barna med likesinnede og voksne får gå på kurs,høre foredrag,få tips ol.
Hiv dere på!!!!
Anonym
[Rapportér]
14:34 4.10.2009
har vært medlem siden lillegutt ble født.
Har nydelig jente og lillegutt
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------