Hei!
Så flott at du skal få/har tatt brystløft/reduksjon! :)
Jeg tok brystreduksjon i 2004, og det har jeg aldri angret på! :) Jeg var 22 år, og jeg skulle ønske jeg hadde gjort det mye tidligere. Det var en fantastisk følelse å bli kvitt de ekstra kiloene der framme. Det var tungt, så ikke særlig pent ut, og selvtilliten var på bunn. Det var alltid vanskelig å finne bh-er, og nesten umulig å finne topper som satt pent (uten at det så vulgært ut), og kjoler passet heller aldri, siden jeg var liten ellers i kroppen.
Etter operasjonen tok jeg det med ro i de anbefalte ukene (ikke løfte armene høyt osv.,) og etter det kunne jeg endelig gjøre alt det som du sier. Jogge, trene og danse osv. uten å få vondt i rygg og nakke. Og endelig følte jeg meg attraktiv! Selvtilliten min ble styrket masse, og jeg trengte ikke lenger å gå og skjule kroppen min i store gensere.
Jeg er kjempefornøyd. Hadde heller ingen plager etter inngrepet. Alt gikk bra i forhold til stingene, og arrene er i dag pene og hvite. De syns hvis jeg har på meg trekant-bikini, pga de går litt langt ut til sidene, men det plager meg ikke. Kjenner 4 andre som også har gjort dette, og 1 av dem fikk litt komplikasjoner med det ene brystet etterpå, ellers har alle vært strålende fornøyde.
Massevis av lykke til! :) |