Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

jippi- gleder meg til brystløft! Noen som har gjort det selv- erfaringer?
15:54 30.09.2009
Endelig kommer dagen snart!

Gleder meg(og gruer meg litt) til jeg skal løfte og redusere litt!!

Har to små og er ferdig med unger- gleder meg til å bli så bra som jeg kan bli, gleder meg til å ha masse sex igjen og føle meg attraktiv, gleder meg til å jogge og ikke få så masse hodepine pga BH'en etc etc....
Kanskje jeg tom kan gå uten bh under en fin topp eller kjole også???!!! konge :):):):)

Noen som har erfaringer med kun løft(ikke noe innlegg altså)?
Anonym
[Rapportér]
Sv: jippi- gleder meg til brystløft! Noen som har gjort det selv- erfaringer?
14:10 6.10.2009
Hei!

Så flott at du skal få/har tatt brystløft/reduksjon! :)
Jeg tok brystreduksjon i 2004, og det har jeg aldri angret på! :) Jeg var 22 år, og jeg skulle ønske jeg hadde gjort det mye tidligere. Det var en fantastisk følelse å bli kvitt de ekstra kiloene der framme. Det var tungt, så ikke særlig pent ut, og selvtilliten var på bunn. Det var alltid vanskelig å finne bh-er, og nesten umulig å finne topper som satt pent (uten at det så vulgært ut), og kjoler passet heller aldri, siden jeg var liten ellers i kroppen.

Etter operasjonen tok jeg det med ro i de anbefalte ukene (ikke løfte armene høyt osv.,) og etter det kunne jeg endelig gjøre alt det som du sier. Jogge, trene og danse osv. uten å få vondt i rygg og nakke. Og endelig følte jeg meg attraktiv! Selvtilliten min ble styrket masse, og jeg trengte ikke lenger å gå og skjule kroppen min i store gensere.

Jeg er kjempefornøyd. Hadde heller ingen plager etter inngrepet. Alt gikk bra i forhold til stingene, og arrene er i dag pene og hvite. De syns hvis jeg har på meg trekant-bikini, pga de går litt langt ut til sidene, men det plager meg ikke. Kjenner 4 andre som også har gjort dette, og 1 av dem fikk litt komplikasjoner med det ene brystet etterpå, ellers har alle vært strålende fornøyde.

Massevis av lykke til! :)
CarrieB
[Rapportér]
Sv: jippi- gleder meg til brystløft! Noen som har gjort det selv- erfaringer?
21:48 5.12.2009
Hvilken BH str bruker dere som skal få redusksjon, har fått reduksjon? Jeg bruker selv E str, å er veldig liten og tynn ellers. Ser ganske latterlig ut.
Anonym
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------