Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: webmaster@babymedia.no
Stille hint om morsdagsgave søndag.
14:40 9.02.2010
Jeg har gitt min mann stille hint om morsdag søndag.
Jeg har klippet av alle blomstene ved rot - håper han ser det tidsnok og synes vinduskarmene ser stusselige ut. Forhåpentligvis vet han ikke forskjell på potteplanter og snittblomster og kommer hjem med sistnevnte.
Alt som fins av mat i skapene nå er indigrienser til sjokoladekake.
Kokeboken står oppslått på side 5 "Kvikklunsjkake"
Hver kveld tar jeg på meg det styggeste, mest utvaskede (nei, ikke uvasket) mammatrusene jeg har og trekker de oppover, i håp om at han fantaserer om noe lekrere med _litt_ mer blonder og går til innkjøp av no lekkert.
Det er jo "in" å vise undertøy i år, så jeg kan jo også ta på meg en gammel, melkeflekket amme-BH under jakken neste gang vi skal ut, og påstå jeg er "in"...?
Mannen min er veldig diplomatisk da, og kan hende han mener jeg er like flott i slitte mammaklær som i blonder.