Sv: ^^(¯`°•.¸ Skravletråd for IKM uke 11 ¸.•°´¯)^^
08:37 18.02.2010
Melder meg også inn her, IKM 17. mars... Huff, en hel måned til, synes det er helt forferdelig å holde på sånn! Blir jo nesten det eneste man tenker på jo!
Men jeg skal ikke klage så mye, ser jo at det er maaange andre som har holdt på mye lengre enn meg...
Nei, denne gangen skal jeg prøve å ikke tenke så mye på dette, bare ha sex når vi har lyst (og ikke fordi vi "MÅ").
Pre-seed, hva er det? (Bare lurer, skal ikke prøve noe selv :-))
13:07 21.02.2010
Melder meg inn her jeg nå... Fikk tanta i dag 2 dager etter jeg hadde beregnet. Etter mine beregninger så har jeg ikm21 mars,
Denne pp skal jeg prøve CB fertilitetsmonitor.
13:36 4.03.2010
Hei alle sammen, skriver meg på her jeg :) ikm 20. mars, noe som er ALTFOR lenge til.. Forsøker ikke tenke på prøving under sex, men blir jo ganske vanskelig, og må si det har endret seg litt siden vi eeeendelig ble enige om å prøve. Menmen, skal ikke klage, bare håper jeg har gjort unna i det minste mesteparten av ventingen sånn at en liten en kan ta plass om ikke så altfor lenge :)
11:20 2.03.2010
Henger meg på her.
Har IKM 17 mars og er selvfølgelig veldig spent.
Tror ikke, men håper veldig...Blir sikkert skikkelig skuffet igjen.
Men vi får bare holde på og vente og se.
Lykke til alle på uke 11!
18:25 4.03.2010
Henger meg på her jeg også! IKM 16. mars, og er veeeldi spent. Dette er vel min pp nr 30 eller nå... Helt mista tellinga her. Etter to SA underveis har dette tatt fryktelig lang tid :-( Men gir ikke opp!!! Lykke til med IKM alle damer!!! Klæm.
11:31 8.03.2010
iiik, altfor spennende dette her.. Kan jeg spørre hvor ofte dere har dere nå når dere prøver?? Litt engstelig for å ikke holde på ofte nok, men er jo ikke barebare å få det til hele tiden heller, hihi :)
11:54 8.03.2010
Heisann!
Jeg har IKM 19.03. håper så at det har blitt bolle i ovnen denne PP.
Etter over 2 års prøving ble jeg operert med lap hvor de kjørte kontrast i egglederene mine og på første PP ble jeg gravid! for første gang i mitt liv, helt fantastisk! Men i uke 6 + 3 ble det en SA. Men jeg gir ikke opp så dette er første PP etter SA! krysser alt som krysses kan om at dette går veien og blir em bolle som skal heve helt til november!
20:48 9.03.2010
Tror kanskje jeg har IKM 21 mars men kan variere litt. Bruker CB fertilitetsmonitor denne pp-en og jeg har nå hatt høg fruktbarhet siden 1 mars men den vill ikke opp på maksimal fruktbarhet....krysse fingrene for at det skjer snart. Er på syklusdag 17 nå.
21:03 9.03.2010
Melder meg også inn her. Har IKM rundt 18.mars. Litt usikker på hvor lang syklus jeg har etter MA, men hadde eggløsning tidligere enn vanlig. Er i min 1.pp etter MA. Var i 6.pp da jeg ble gravid i oktober. Føler meg gravid allerede, og bli kjempeskuffa viss jeg ikke er det nå. Kjenner på murringer, tretthet og ømme bryst. Kjenner altfor godt etter, men klarer ikke la være. krysser fingrene for alle oss her inne.
11:13 12.03.2010
Heihei jenter. Tenkte egentlig bare å skrive noen "symptomer" fra meg idag. IKM 16mars :-)
Tett nese (ikke forskjølet).
Rar følelse i magen.
Mye luft som vil ut.
Stikninger på klitoris.
Tykt hvit utflod
Livmortappen er høy, vender mot venstre, å lukket.
plutselig her en dag fikk jeg en sinnsyk arbeidslyst.
kvalm/uvel etter måltider.
Krysser fingrene for at denne pp er vår pp, hvis jeg ikke er gravid denne pp må vi nok vente litt :-( mannen min klarte å ryke strengen på penis :-( så vi må vente til den er i orden igjen før ny pp evt.
Hvordan er symptomene hos dere jenter?
Lykke til jenter, håper denne pp er positiv for oss alle sammen :-D
09:05 13.03.2010
Heisan! :)
Har IKM 20mars. Har de berømte stikkingene, som varierer i styrke. Mest på høyre side, også går det av og til langt ned.. Har gangsperre i magen, uten real grunn. Svak en vel og merke..
Er i pp34 nå, derav 2pp med akupunktur. Er nok derfor jeg er tilbake på symptomjakten.
Føler meg litt oppblåst, nei..ikke det rette ordet.. Mer at jeg har fått en ekstra valk. (kremt) :-/ Så jeg kjenner hele tiden etter om jeg har fått det, men heldigvis ikke. :-) (Kan jo være at det bare er en valk på vei og ikke en spire). :)
Ine: Skikkelig synd at mannen ødela "verktøyet" sitt da..:-/ Sikkert ikke godt. Håper han gror fort. ;-)
13:25 13.03.2010
Melder meg på her jeg... Ikm 16. eller 17. mars. Har brukt eggløsningstest denne måneden. Jeg er i 3. pp... Ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sist svangerskap heller. I alle fall ikke så tidlig. Var litt uggen i uke 7-12 ca, men ellers ingenting. Så det er jo håp:) Men tør vel egentlig ikke håpe for mye.
15:18 13.03.2010
Jeg testet positivit i går:):):) Så får bare håpe spira mi sitter der inne i 9 mnd nå!! Har IKM i morgen eller mandag, men måtte bare teste i går fordi det var så rart at jeg ikke var premenstruell...
15:56 13.03.2010
ikm 18!
ømme pupper, halsbrann, lyster, ulyster...
klarte ikke vente og tok en billig test i dag... og tror d var en super duper svak strek der,..... men kan hende øynene spilte meg et puss... så svak var den liksom...
krysser fingrene for oss alle:):):) lykke til!!!!!
17:00 13.03.2010
Heisann ;) Jeg er en ny bruker her inne, men kan fortelle at jeg har ikm 16 mars....
Har symptomer som:
-konstant kvalme(ca to måneder)
-seriøst vondt i korsrygg
-ømme å harde pupper
-halsbrann til de grader
-trøtt
Dette er vel de værste og må si jeg hadde dem sist måned også.....men tester viser bare negativt :(
Men da jeg hadde forrige ikm...så varte den bare i en og et halvt døgn, noe som er høyest unormalt for meg....pleier å vare i fire fem dager.
Tiden er inne for meg å ta test på tirsdag og håper noe iherdig på at en test kan vise positivt denne gangen....føler meg jo gravid.....men hvorfor viser tester bare negativt da?? :( Skal sies at jeg tok en test for et par dager siden også....fortsatt negativt......noen som har noen meninger om dette?? er under min 4 pp nå.....
14:14 14.03.2010
Hei dere,,,,
I dag kom tanta.
eller nei, det er jo bare litt spotting nå, men som sagt tidligere hadde jeg vel egentlig ikke trodde at jeg skulle bli positiv denne måneden uansett.
Ble litt mye stress og lite kos denne måneden, desverre...
Æsj å!
Lykke til til dere.
Nå er det bare å vente nok en pp:-)
19:37 14.03.2010
Hei hei jenter.
Først må jeg bare få gratulere til alle som har fått positiv test denne pp. Og krysse fingrene for alle oss andre som ikke har fått positivt resultat ennå.
Så over til meg da.... Har IKM om ca en uke og nå kjenner jeg sånne menslignende murringer nederst i magen. Ikke like vondt som TR men jeg kjenner at det murrer litt!!!
Noen som har det sånn nå da?
19:53 14.03.2010
Heia, jeg er ganske så ny her:) har ikm 21 mars. symptomer har jeg hatt siden dagen etter EL. Syns nesten dette er merkelig, men jeg hååååper jo:) symptomene har bare blitt sterkere og sterkere da!
Symptomer:
-ØMME og såre brystvorter, som også har blitt mye større
-murringer i eggstokkene, spesielt i høyre siden
-sterke stikninger i korsryggen, bak mot høyre side
-jeg henger ikke helt med på ting, faller ut av samtaler osv
-tisser en del (blitt litt mindre de siste to dagene)
-drømmer hver eneste natt, levende drømmer
-forkjølet, tett og større mandler
-sykt humørssvingninger, griner for ingenting
Er det mulig å få symptomer SÅ tidlig?? har hørt at det mulig, men er det det??:D hehe:D:D:D håååper. Er så redd for at jeg blir lurt av kroppen og hormonene som er i endring, siden jeg sluttet på p-pilla for 1,5 mnd siden. Har bare hatt en blødning etter dette. Tingene jeg kjenner er nytt for meg, men kan jeg bli lurt??
:D og har noen fått positivt svar opptil en uke før ikm noengang?
22:00 14.03.2010
Har IKM 18. mars og har SÅÅÅÅ lyst å teste nå når jeg hører om så mange som har testet positivt før tiden.
Mine symptomer:
- Såre, vonde brystvorter som er litt større
- Ømme, tunge bryster - men dette forandrer seg hele tiden
- Murringer og menssmerter nederst i mage og rygg. Dette har jeg hatt av og på siden EL.
- Kviser - har ellers dette sjelden.
Tror og håper at jeg er gravid, og kommer til å bli kjempeskuffa viss ikke :-(
00:34 15.03.2010
Hiver meg inn her jeg også. Har IKM på lørdag 20.03 men følermeg gravid og har symptomer allerede. Derimot kom dette litt brått på da vi egentlig skulle vente med å prøve til litt utpå sommeren, og hadde en liten glipp for en ukes tid siden:-) Men kjenner nå at jeg er klar som et egg, og hadde blitt veldig glad hvis testen blir positiv:-)
08:15 15.03.2010
JAA!!:) Jeg har nettopp testet, og det var et meget klart blått kryss! Jeg er så glad! Veldig spennende tid dette. Ingen symptomer, bortsett fra en litt sånn annerledes murring...men det er det eneste. Gratulerer til dere andre også som nå venter en liten novemberbaby:) klem fra meg
17:59 15.03.2010
Åh så spennende!!! Hadde IKM i dag eller i går... Håper alle de små raritetene som foregår i kroppen henger sammen med en liten spire i magen! Skal teste i morgen! :)
Lykke til alle damer!! Husk å oppdatere hvis det skjer noe! :)
23:38 15.03.2010
har ikm 17-18 mars...!
Syns jo jeg har symptomer, men det syns jeg hver pp :)
Det som er forandret nå er at jeg har siste uke hatt sinnsyke drømmer, tisser som en foss om morran, har sinnsyk matlyst. Ellers det vanlige, stikkinger i underlivet.
07:38 16.03.2010
Gravid :-D :-D :-D :-D sender over masse babystøv til dere andre å håper dere kommer etter på 1trim etter denne uka. :-D :-D
Er så gla :-D håper spira sitter godt å forblir der i 9mnd.
10:48 16.03.2010
åååå gratulerer!!
Tror dessverre ikke det skjer noe her denne gangen.. Ikm på lørdag, men hatt brunlig utflod siden søndag!?! Pleier ikke ha det sånn men føler absolutt ikke det er noe positivt :(
18:58 16.03.2010
Gratulerer alle dere som gar testet positivt, og lykke til til dere andre.
Testet selv positivt i dag - to dager før IKM. Klarer ikke helt slippe gleden løs, men følte det på meg helt siden rett etter EL. UTROLIG! Satser på at det skal gå bra denne gangen da.
21:23 16.03.2010
IKM i dag i følge beregninger. men gir det et par ekstra dager....
har ikke testet positivt til nå. men har gyn neste uke så skal se hva som skjer da hvis ikke TR er kommet.
10:14 17.03.2010
Hvordan går det med dere jenter?
Det er jo denne uken vi muligens får noen svar, men forsvinnende lite aktivitet her inne:-)
Jeg har IKM på lørdag og testet negativt i går, men det er jo veldig tidlig da, så jeg gir ikke opp håpet.
Har i tilegg de siste par dagen hatt "vann i munnen" og litt metallsmak, men synes puppene er mindre vonde enn de var for et par dager siden...
11:55 17.03.2010
jeg også har ikm på lørdag,men tror igrunnen ikke jeg er gravid. hadde sex bare 1 gang for en uke siden.
ble så skuffet forge gang da jeg trodde at jeg var det-8 dager over tiden,også plutselig fikk jeg tanta:(
tror faktisk at til mer man tenker på det til mer utsetter man tanta...
men krysser fingrene for dere alle sammen!
09:05 18.03.2010
IKM i går, og negativ test i dag :-(
De siste periodene har vært veldig regelmessige, og TR har kommet enten på dagen, eller dagen før... (litt klønete sagt...)
Nå er dte ikke den minste lille antydning til at noe er på gang. Kan ikke TR bare komme så jeg blir ferdig med det?!?
09:54 18.03.2010
Bestemte meg for å ikke tenke så mye på det denne pp, men det går litt innpå meg uansett. Og nå vil mannen hoppe over en pp, for å ikke få i desember... Skjønner tankegangen, men det er så utrolig kjedelig å måtte vente enda lengre!
Venter som regel med å teste til dagen etter IKM, selv om det klør i fingra etter å teste før...
Lykke til til resten av dere, håper dere opplever "gravid" på testen!
10:23 18.03.2010
Hihi, ville egentlig ikke ha baby sent på året vi heller, siden vi begge selv har i november. Men jeg har nå overlevd, det har han og helt fint, så vi tar det med knusende ro nå. Skjer det så skjer det, og vi skal nå gjøre det beste for babyen uansett når på året det bestemmer seg for å komme :)
Ellers holder jeg på å bli sprø. Har som sagt før, ikke ikm før på lørdag, men hatt brunlig utflod siden søndag. Og igår morges dukket det opp litt friskt blod også, men bare litt, for så å gi seg helt. Samme skjedde idag. Er så fustrerende når det ikke er sånn kroppen min pleier være.. Ingen som har/har hatt noe lignende??
19:04 18.03.2010
Hei smurfeline!!
Det her høres ut som festeblødning :) ikke vær redd for at det er noe galt:) har akkurat det samme, hatt det siden mandagen. En god del blod under avføring (sorry detaljer), også vekselvis med brun-rosa-orange utflod i truseinnlegget.Jeg er skråsikker på at jeg er gravid denne mnd. Kjenner det på meg, OG jeg har utrolig utrolig mange sikre symptomer:) meeen vi får se. Er jo klar for å bli skuffet, men er sikker på at dette er festeblødning asså:)
SI IFRA NÅR DU VET NOE MER DA:) Jeg har selv ikm 21 mars.
Vi får bare håpe at det er en bitteliten sterk spire som vil vokse og gro inni mamman sin:)
01:27 19.03.2010
sørlands-ønsker!!
Åååå, det hadde jo bare vært fantastisk om det stemmer da :D Men er så usikker, føler jeg ikke har hatt noen symptomer denne gangen, hvertfall ikke sånne som forrige gang da jeg IKKE var gravid, hihi. Oj, nå fikk jeg veldig lyst til å ta en test imorgen tidlig, men tror jeg skal klare holde meg til lørdag.
Takk for oppløftende ord forresten, kjenner jeg ble glad nå, så får det bare gå som det går. Må gi en lyd når du tester du og! Masse lykke til hvertfall!
Og ja, det er superspennende!!! :D
Grattis til alle det har klaffet for denne mnd, ønsker dere alt godt videre. :)
19:01 18.03.2010
Hiver meg på denne tråden jeg :)) Har værrt prøver siden Nov 09. Hadde IKM i går 17/3. Har aldri hatt sykluser på lenger enn 29-31 dager. I dag er jeg på dag 32 og ingen tegn til TR ennå.. Hatt murringer i flere dager, ømme bryst og litt ømme brystvorter, litt kvalm til tider, varm og nå har jeg fått halsbrann også. Mulig at jeg brygger på omgangssyke eller noe, men er vel lov å håpe og tro på en liten spire :)) Må legge til at jeg har tatt flere graviditetstester den siste uken, men alle var hvit som snøen :(
13:47 22.03.2010
Ser nå at jeg skrev et syteinnlegg i denne tråden, men det var dagen før jeg fikk en positiv test... Skrev et annet innlegg om det, men skriver det gjerne en gang til, har lyst til å rope det ut!
En dag over IKM: negativ
To dager over: positiv
Tre dager over: positiv
Så velger å juble nå!!!
Ønsker alle dere som desverre ikke opplevde positiv test denne pp lykke til videre med prøvingen, håper dere kommer etter så fort som mulig!!!