Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Jeg vil så gjerne suge kjæresten min...
10:54 9.03.2010
Men jeg klarer det ikke! :-S Altså, når jeg prøver så går det fint frem til han "lekker" litt sæd... Jeg klarer ikke den smaken! Blir kvalm bare av tanken! :-( Det er jo bare snakk om en dråpe eller no, men det er nok til å få meg til å vegre meg mot å gjøre det! Noen tips?????
Det er ikke sæd det som "lekker" ut mens suger han, det kalles for sekret, og d kommer når mannen blir opphisset. Jeg hadde det som deg i begynnelsen, synes det var skikkelig ekkelt for jeg trodde at det var sæd, men etter at jeg fant ut at det ikke er sæd, så gikk det helt fint.. Nå har jeg til og med begynt å svelge den også;) Alt for mannen min.. Hehe
Et lite tips: Ha mentol-drops (de hvite, små, myke dropsene) i munnen mens du suger!! Du kjenner ingen smak og jeg kan nesten garantere at mannen din vil bli strålende fornøyd da dette har en kjølene god effekt på pikken hans :-)
Hehe jeg har samme problem, plus at jeg får helt mara av tanken på at han kan komme i munnen min, vi har løst det enkelt med å bruke kondom (med smak),
Helt greit for meg og han er strålende fornøyd.
Vet jo hva han håper på når han dukker opp etter jobb og har vært å kjøpt noen kondomer med smak for å si det sånn. hehe
Hmm, jeg liker også at han spruter sæden i ansiktet mitt. Så gnir jeg det utover før jeg til slutt går på badet for å vaske meg. Føler meg så deilig naken når han gjør det, fullstendig overgitt til ham, og ydmyket.
I natt dro jeg av ham trusa mens han lå og sov. Så masserte jeg pikken og ballene hans forsiktig til han begynte å røre på seg og omsider våknet. Etter kort tid stod pikken rett opp, og det var bare å legge munnen over og suge og suge, helt til han sprutet munnen min full av deilig sæd. Ahhhh. Deretter brukte han fingrene sine på meg så jeg fikk flere herlige orgasmer etter hverandre. Tror faktisk at naboen banket i veggen til slutt. Kanskje vi bør slutte med å ha vinduet åpent på soverommet?