Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: webmaster@babymedia.no
Blir vi lurt av dem som kaller sparepærer for sparepærer?
20:53 10.03.2010
Jeg er sikker på det. En femtilapp minst for en pære som ikke er evigvarende, flere av de jeg kjøpte i høst har alt gått dukken. Skal liksom spare strøm, men tror ikke det heller. "Sparepæren" varmer mindre og derfor må annen oppvarming varme mer. Skeptisk. Eller?
Sv: Blir vi lurt av dem som kaller sparepærer for sparepærer?
21:03 10.03.2010
Sikkert, men vi sparer på det på toalettet. Det tar jo et toalettbesøk målt i tid for at lyset skal lyse skikkelig. Så da gidder vi aldri skru på lyset allikevel.
Men, Ikea sine er vel ganske rimelige?
Sv: Blir vi lurt av dem som kaller sparepærer for sparepærer?
21:24 10.03.2010
Nei. Ikke noe galt med det elektriske. I følge reklame skal de vel vare nesten evig og i hvertfall mye lenger enn vanlige pærer. Har byttet flere lyspærer med sparepærer og har byttet ut dem like ofte (har jeg følelsen av) som vanlige lyspærer. En annen ting er at lyset ofte ikke er så veldig pent. Hardt og hvitt i forhold til vanlige pærer, men muligens mer miljøvennlig enn de gamle pærene.