Hei!
Jeg fikk en jente 12 april i fjor, og nå kan lillebror være her når som helst! Jeg fikk mensen tilbake fire måneder etter fødselen og ble gravid kort tid etter det. Jeg fullammet, men datteren min sov hele natten dvs ca 10 timer, og det var vel derfor jeg fikk mensen tilbake. Da jenta mi var 4 uker begynte jeg å pumpe meg og gav henne morsmelken av flaske (Dr. Brown) bare på kvelden og da fikk hun i seg mye mer, og sov dermed hele natten, begynte med 6 timer og ble lengre og lengre. Jeg pumpet da om kvelden og den ene puppen neste morgen, for etter så mange timer var det veldig mye melk og en pupp var mer enn nok for henne. Litt slitsomt kanskje, men jeg hadde elektrisk pumpe, og for oss var det verdt nattesøvnen. Og dermed var jeg visst fruktbar igjen. Vi brukte kondom, men litt halvhjertet i og med at vi kunne tenke oss to tette. Prøvde ikke bevisst pga at jeg var veldig plaget med bekkenløsning sist gang og hadde fått beskjed om at det burde gå to år minst mellom fødsel og neste graviditet. Men med behandling fra starten med fysio og akkupunktur har jeg vært bedre denne gang enn sist mot alle odds!! Så nå går jeg bare å venter på lillebror... Litt tungt å bære en ettåring som er over alt, med stor mage og bekkenløsning, men det har gått mye greiere enn fryktet!
Lykke til! |