Søk i:
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Hurra, i går ble jeg drukket ut:)
20:24 14.05.2006
Hurra, for en morsom dag:)
Fikk spille inn cd i studio,barndomsdrøm som gikk i oppfyllelse.Etterpå dro vi på masasje og spa. Dagen ble avsluttet i ett flott lokale der vi hadde fest med karaokemaskin. Jeg fikk også morsomme gaver hos hver enkelt på festen, men det var sannelig ikke lett å gjette hvem som hadde kjøpt hva....
hehe, men vi hadde en super dag, tror alle hadde det gøy!
tiger_mamma -som snart er gift
[Rapportér]
Sv: Hurra, i går ble jeg drukket ut:)
17:28 15.05.2006
Jeg hadde også utdrikningslag i helgen, kjempefornøyd med det opplegget ja :) Starta halv ti om morgenen på lørdagen og holdt det gående til to om natta, hadde en hard dag i går ja... Jeg fikk spa (i 3 timer faktisk!!!) på et spahotell i tillegg til magedanskurs, middag og fest til slutt. Kjempeartig kveld.
tasah
[Rapportér]
Sv: Hurra, i går ble jeg drukket ut:)
19:02 15.05.2006
grattis da kjempe fint at du fikk en fin dag da ;)
katrine&sebastian
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------