Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Velkomstdrink
20:21 15.05.2006
Hvilken velkomstdrink skal dere ha?

Min sambo vil ikke ha noe med Martini for han syns det er for søtt.

Andre forslag?
marsimor 05
Sv: Velkomstdrink
22:31 15.05.2006
vi tenkte å ha blue nun golden edit...pga vi har planlagt et bryllup med fargene hvitt og gull
Alex sin mamma
22:31 15.05.2006
Så i et av disse bryllupsmagasinene at det finnes en champagne (el noe) med gullkorn i, det så bare sååå lekkert ut da. men den koster sikkert flesk (og vet ikke hvor man får tak i den). Noen som vet?
gifteklar!!
22:34 15.05.2006
selges på polet....og er virkelig ikke såå dyrt....er den som heter blue nun golden edit
Alex sin mamma
22:32 15.05.2006
Vi skal ha hvitvin med mozell i, da blir det litt bobler i vanlig vin :)
tasah
10:40 16.05.2008
hvilken hvitvin velger du til å ha mosell i? Har du testet at det smaker godt? Spør fordi jeg er så usikker på hva jeg skal velge selv.
Twinny
11:20 16.05.2008
Kjøp en miniflaske med Martini Asti og la han smake. Den er ikke søt, men myyyye bedre enn champagne (syns jeg da)
De har små-små flasker på polet til 39 kroner. :) Nok til ett glass.
Junimams*
11:31 16.05.2008
Uff, personlig synes jeg Martini Asti smaker :-C Minner meg om fjorttis-fylla tror jeg...
Vi gifter oss på vinteren og skal nok ha en varm velkomstdrikke, ev. en slags drink. Litt surt, det liker jeg!
Anonym
11:59 16.05.2008
strawberry margarita antakelig :)

4-5 friske jordbær
3.5 cl tequila
1.5 cl cointreau
2 ts melis

Is
Ett jordbær til pynt
ire86,2pp*FestDegLilleSpireღ
12:00 16.05.2008
glemte resten av oppskriften da..

Kjør jordbær, tequila, cointreau og melis fort i mikseren. Tilsett så is til passende slush konsistens. Prøv deg frem forsiktig.
Helles i cocktailglass og pynt med ett jordbær. Drikk med sugerør. Meget god, men det er ett must med friske norske jordbær.
ire86,2pp*FestDegLilleSpireღ
12:08 16.05.2008
Den du tenker på, den med gull i, heter "Blue Nun Gold Edition" og koster 109,90 Kr på polet :-) Du kan lese litt tilbakemeldinger på den her: http://interaktiv.vg.no/vinguiden/vin.php?nummer=30615 Vurere den selv som velkomstdrink. Tenker å fylle en sinkbalje med is og legge flasker oppi den. I tillegg vil vi ha Farris og vann til de som ønsker det, samt masse frisk frukt og bær :-)
Vannmann31
12:10 16.05.2008
Må også legge til at vi vurdere rosa musserende også, synes det er litt romantisk :-) Sjekk anmledelser og artikel her http://www.aperitif.no/index.db2?id=60709
Vannmann31
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------