Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
gi opp forholdet??? hjelp!!!
22:03 4.06.2006
For 3 dager siden fikk jeg nok, jeg følte at forholdet til meg og sambo er dødt!
Historien bak: vi har vårt sammen i fem og et halvt år, og deler av tiden har vært en prøvelse uten like. vi har et barn på 2 år og etter jeg ble gravid med henne, føler jeg at sambo ikke lengre ser på meg som noe han må jobbe for, han tar meg for gitt! vi har ca 1 gang i mnd samtaler om vi skal fortsatte.. De dreier seg stort sett om at jeg er missfrnøyd fordi han ikke hjelper nik til hjemme, eller at han ikke tilbringer nok tid sammen med oss.Jeg vil bare være en ordentlig familie Jeg føler at han vokser mye i vårt forhold mens jeg sakte men sikkert mister mer og mer av meg selv. Sammtidig så elsker jeg han og kan ikke tenke meg et liv uten han. men nå får 3 dager siden fikk jeg helt plutselig helt stopp i meg.. jeg er på en måte helt likegyldig, hva skal jeg gjøre?!?Har snakket med han og fortalt hva jeg føler, og etter det annstrenger han seg nå noe vannvittig med å være snill gjøre massehusarbeid osv, det som irriterer meg er at jeg alltid må gå så langt før han skjerper seg.. ble litt rotetet. men si hva jeg skal gjøre::: Føler at jeg blir kvalt av føleser.
aterapi er ikke akyuelt det har jeg foreslått men han nekter:(
verpesyk:)
Vet ikke helt hva jeg skal si, for jeg har det litt på samme måten. Jeg vil ikke skilles, allikevel vil jeg ikke ha det sånn som det er nå heller.... Tror nok det er ganske vanlig... Før så jeg litt ned på de som skilte seg, men nå har jeg vanvittig mye mer respekt for de som tar steget. Bedre å være lykkelig enn ikke..
Kanskje dere bør prøve å ta en liten pause? Flytte fra hverandre, å finne ut hva dere vil. Kjenner flere som har reddet forholdet sitt på den måten.
Av og til er det beste for alle parter å sette en sluttstrek. Mangen holder sammen fordi det er trygt. Det blir som en gammel vane.