Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb august 2005

For dere med barn født i januar 2005!
Når begynner dere å jobbe igjen?
22:29 4.06.2006
Eller er dere allerede i gang? Til min store skrekk og gru, har jeg bare 1 uke igjen av permisjonen:-( Men skal kun jobbe 80 % i 4 uker da, og så ha en laaan sommerferie.
Bollefrøet og Mummimamma
Sv: Når begynner dere å jobbe igjen?
22:49 4.06.2006
Jeg skal begynne 1. august, hvis jeg får jobb da.. ;o)
Sambo skal ha 5 uker permisjon i hele august, og så begynner minien med tilvenning i barnehagen i midten av august, har tenkt å gjøre det sakte over tid siden vi har mulighet til det. Men først skal vi ha en deilig sommer (håper jeg)... :o)
Minnie Mom
12:09 5.06.2006
om to uker i dag. Sa skal sambo ha permisjon og så skal vi ha en uke fri første uken i august. da skal minien ha tilvenning i barnehagen. Angst, tiden går så fort!
brooklyn
16:27 5.06.2006
Jeg begynner å jobbe igjen den 7.august :o) Deilig å vite at jeg har litt tid igjen. Tiden går så fort nå!
¤•.¸¸.•*×emblamamma×*•.¸¸.•¤
10:06 5.07.2006
Jeg har fått meg ny jobb så jeg begynner 3. august. Da skal pappaen kose seg hjemme med Snupp til hun begynner i barnehagen 30. august!
Vimsemamsen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------