Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Januar 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i januar 2006!
Deilig og varmt :-)
17:51 12.06.2006
Nydelig vær her i Oslo i dag. Vi tok oss en lang og god trilletur før i dag, jeg fikk masse sol og småtten fikk masse frisk luft der han lå i bare body (under parasollen i vogna). Ordentlig deilig :-) Men etterpå har vi bare holdt oss her inne som det er kjølig da, begrensa hvor mye varme han her liker. (og tror jeg begynte å bli litt hummer ;-) )

Har noen av dere fått kjøpt strandtelt eller noe lignende til babyene deres? Noen anbefalinger (typer, butikker)? Trenger noe slik at han kan være med ut i sola, for han liker ikke å ligge våken i vogna noe særlig hvis vi ikke triller.
Line_78
Sv: Deilig og varmt :-)
22:10 16.06.2006
Vi har vært på stranden både i dag og i går. Før vi dro på stranden i går dro jeg ganske enkelt ned på Jysk og kjøpte en liten parasoll (180 cm) til 99,-. Den "planter" jeg på skrå ned i sanden og så ligger poden under og koser seg i skyggen. Jeg kan sitte ved siden av og nyte solen. Det har fungert fint de to dagene jeg har hatt den.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------