Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Januar 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i januar 2006!
Lar dere barna smake på annen mat?
11:33 27.06.2006
Bebin min sitter å føller sånn med når jeg spiser mat, og gapper for hver gang jeg gjør det.... Men stakkars, ingen mat kommer i munnen hans... Sitter det og gapper og gapper han stakkars.....
Er jo da sååååå fristende å la han få smake litt...

Gjør dere det?

Han har fått litt is, og det var visst kjempegodt ja:)
Cathrine82
Sv: Lar dere barna smake på annen mat?
21:15 27.06.2006
ja det gjør vi med mindre det er noe som inneholder nøtter, jordbær, egg eller skalldyr (mye allergi fra både mor og far)
Tulla vår er kjempeinteressert i den maten vi spiser men er ikke alt hun synes er så stas å smake på
meg og litjpia
21:33 9.07.2006
Nei. Jenta vår får ikke smake. Men dersom vi har kokte gulrøtter eller poteter til middag, hender det at jeg moser dem med litt usaltet smør. Hun er veldig interessert, men foreløpig er det ikke noen suksess. Derimot går det kjempe fint med grøt.
Anonym
00:24 10.07.2006
jeg gir datteren min grøt og middagsglass fra 4mnd, skal over på 6 mnd snart...fra de er 6 ,mnd gammel så anbefaler se å gi fast føde i tillegg til morsmelk og morsmelkerstatning.men må moses godt da..
mamma_til_Nathalie_snart6mnd
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------