Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kan så mange menn som mulig svare på dette sex-spørsmålet....
22:59 2.08.2006
Hvis dere skal være helt 100% ærlig: liker dere å gi oralsex? Eller gir dere evt. bare for å få tilbake?
Dere som ikke liker det; hvorfor ikke? Synes dere det er ekkelt pga lukt, eller noe annet?
Lurer på om mange menn bare later som om de liker å gjøre det.
Anonym
Sv: Kan så mange menn som mulig svare på dette sex-spørsmålet....
19:10 13.08.2006
Jeg elsker å gi oralsex jeg. Jeg elsker alt med det å. Lukten,smaken. Og jeg gjør det ikke for å få noe tilbake. for det er sjeldent jeg får. Men det får hun bestemme selv. Vet at hun ikke liker det så godt pga noe som skjedde når hun var ung.
Anonym
20:05 14.08.2006
Jeg gir mer enn jeg får, men det gjør ingen ting. Har enda til gode å kjenne at det lukter egentlig, men det smaker godt. Oralsex er helt prima det! ;)
same same but different
22:37 26.08.2006
Åja, du e ifra lakselv du.. ;)
Tibbit
23:49 23.10.2006
Å slikke mus er det beste på jord! Kjempedigg å gi henne oralsex å se/kjenne/høre at hun elsker det:)
Anonym
20:05 31.10.2006
Helt topp å vite at man kan gjøre noe for å kun tilfredstille henne. Og så lenge hun er renslig nok til å sørge for at hun er vasket nedentil først, så er det ikke problem med lukt.
TeknoSjaman
17:56 2.11.2006
Jeg elsker å slikke henne. Hun trenger heller ikke være nyvasket. Har ikke opplevd noe dårlig lukt/smak foreløpig. (Det kan nok kanskje være det når jeg ikke får lov??) Synes det skal smake litt kjønn. Tenner lite på "såpesmak".

Jeg gir aldri for å få tilbake. Skal jeg være helt ærlig så liker jeg mye bedre å tilfredstille jenta mi oralt enn å bli sugd selv. Trur ikke mange menn later som om de liker det. Det burde man ikke. Som alt annet når det gjelder sex, så bør man snakke ærlig om hva man ikke liker og liker, og respektere hverandre på dette.
Anonym
01:54 13.11.2006
Selvfølgelig gir vi bare for å få tilbake, er det ikke det som er hele poenget? Det er deiligst å få!! Driter jo i hvordan hu har det, bare jeg får letta på trykket!!
Anonym
15:04 16.01.2007
Åh! Det er leeeeenge siden jeg har fått oralsex og nå fikk jeg veldig lyst på...søren og!

jente
Anonym
10:52 17.01.2007
Jeg elsker å gi min kone oral sex. Får 100% nytelse av å gi det. Kona vasker seg hver kveld før hun legger seg. Kanskje hun liker det også;).

Hun utfører imidlertid ikke oralsex på meg. Vi har vært gift i 15 år og har prøvd 2 ganger. Hun liker det ikke selv. Tror ikke det har noe med at jeg ikke er ren etc, men liker det rett og slett ikke. Tror hun mener det er "horete" sex.

Jeg har ikke samme oppfatning og suger min kone så ofte jeg kan.
Anonym
19:22 27.03.2007
Kjæresten sier han synes det er godt,men ikke et must at jeg suger han.....men,om han gjør det til meg tror jeg han ønsker det tilbake...Fikk jo selv ekstremt lyst å kjenne han der nede nå...alt for lite der nede...kanskje jeg skal ta en dusj og hinte frampå...synes også det er deilig å ha en finger bak mens jeg har en der det er "vanlig" ...MMMmmmmmm ble kåt av dette pratet..holde meg på "damesidene" tror jeg......
Anonym
19:25 27.03.2007
jeg kan gi uten å kreve/forvente tilbake;))
Anonym
09:18 9.03.2008
Hvis dere skal være helt 100% ærlig: liker dere å gi oralsex? Eller gir dere evt. bare for å få tilbake?

>> Jeg elsker i gi oralsex. Kona derimot liker ikke noe særlig å få det, så det blir ikke noe av det her.
Strangeworld
00:05 25.06.2008
Jeg liker det veldig godt.
Anonym
10:46 13.07.2008
Jeg liker å gi det! Mest fordi hun liker det såklart, men synes det kan være veldig pirrende selv.
Anonym
21:33 27.07.2008
Jeg er enig eller opplever det samme som deg Strangewold. La oss håpe det endrer seg for oss?
Snoop Doggy Dog
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------