Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kjære dere gutter :o)
00:42 16.08.2006
Jeg forsøker å forstå, når en gutt sier han liker meg godt, har følelser for meg, trives hjemme hos meg... men han trives godt med å ha sin "frihet" og være med gutta, når han ønsker det uten at det blir noe innblandinger, vil ikke være bundet men har kun sex med meg, og ja disse følelsene for meg.... hva skal jeg da tro? Vi mistet felles barn forrige uke, så vi har vært litt til og fra en stund kan man jo si... men nå når jeg mistet barnet mitt så har jeg kommet frem til at jeg ikke orker til og fra lenger... og er han glad i meg og liker meg som han da sier han gjør... hvorfor vil han da ikke ha "kjærste", kommer han til å ta halen mellom bena og stikke av da??
Jeg har kommet frem til at jeg må sette et ultimatum, i dag har jeg hatt sjansen til å gjøre det, men ordene kommer ikke ut.....
Finnes det en mann her inne, som kan se saken fra begge sider?
Anonym
Sv: Kjære dere gutter :o)
22:50 6.09.2006
Vi er vist litt rare, vi menn. Drømmen er å ha frihet til å gå ut med gutta når vi vil, ha en jente hjemme som er der når vi trenger henne og dessuten ha vakre barn. Problemet er at dette ikke går opp. Jeg tror du må sette et ultimatum og få han til å stille opp. Om dere skal ha et felles barn så trenger du hjelp og støtte, men dere trenger også friheten deres nå og fremover. De beste forhold er basert på kompromis, og det er det man må tenke på. Jeg har et par kamerater som alltid var med ut og hadde sin frihet, og de sa at når de fikk unger så ville de fortsatt være med ut. De har fått unger og blitt stormforelsket i både mor og barn, og vi ser dem kun på planlagte møter. Og det er slik det skal være, slik er det for meg, mine prioriteringer er forandret.
Bigespen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem