Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tenåringer i huset

Hver alder har hver sin sjarm, men også utfordring! Her kan dere som har en tenåring i huset veksle erfaringer.
Driver barna deres med idrett?
14:43 17.08.2006
Har en på 14 som har prøvd, turn, sjakk og karate, men ikke noe int. Syns det er så synd.Fotball har han aldri vært int i
Er det for sent å la han bli int i noe?
Anonym
Sv: Driver barna deres med idrett?
14:50 17.08.2006
Nei, det er fortsatt ikke for sent.
Kanskje han kan prøve noe som en av kameratene driver med?

Eller noe annet, som badmington, basket, hockey, friidrett, capoeira, stepping osv.
Det kommer jo veldig an på hva slags type han er.

Min datter har prøvd litt forskjellig, og vil vel helst drive med alt som er mulig å drive med av idrett og fritidssysler. Men hun har noen ting som hun holder fast ved, og da er uken fylt opp, så det får holde.

La Tessa
19:21 6.11.2006
De 3 eldste driver med fotball og jentene gåt på kor ;)
Kaia, 3 jenter og 1 gutt! :)
14:15 7.11.2006
Hos oss går de på KRIK, her er det mange forskjellige aktiviteter. Klatrevegg, fotball, handball osv. Her er det ikke konkuranse med berre kos. De har det gøy isammen.
Anonym
15:19 7.11.2006
det har de her også hvor jeg bor, er ikke det kristen ungdoms kontakt eller noe sånt? mine barn går ike på d..
21:23 7.11.2006
Jo, det er det. Har ikke hørt de (barna) si noe på det. De har det ihvertfall kjekt. Det er også endel av konfirmantundervisningen.
Anonym
08:01 8.11.2006
åååja..:P
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------