Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb oktober 2003

Er det plass til gamlemor her inne?
10:26 12.09.2006
Hei!

Jeg er en gammel dame på 47 som har en nydelig datter som blir 3 år 22 oktober. Det som er trist er at ingen av mine venner har små barn lenger så jeg føler meg så ensom i den rollen.
Noen flere modne mammaer her?
love
Sv: Er det plass til gamlemor her inne?
18:39 12.09.2006
Javisst! :-)
Jeg ble nettopp 40 selv, og mitt oktoberbarn er født den 16.
Hanne (Kristina)
19:27 12.09.2006
Hei ! et var fint å høre at vi er flere. Vi bor i Oslo.
love
20:56 12.09.2006
Hei love

Har kun kort tid igjen til jeg runder 40 og har to jenter. Ei på 11 år og ei som blir 3 år 4 oktober. Vi bor også i Oslo.

Hanne (Anna)
Anonym
20:28 13.09.2006
Vi bor på karihaugen. Flyttet hit i mai fra Grünerløkka. Jeg savner bylivet veldig men det er ikke veldig barnevennlig.
love
23:37 13.09.2006
Hmmmm, vi holder fortsatt ut på Løkka vi! Og barna trives også, så storesøster på 7 har bedt oss love at vi ALDRI skal flytte herfra (selv om hun gjerne kunne hatt en hage, men da måtte den vært her, sier hun). :-)
Hanne (Kristina)
11:27 14.09.2006
Vi har ikke hage men stor balkong. Problemet årt var at Elisabeth fkk diagnosen barneastma i vinter og da er ikke byeksosen det beste.
Jeg elsker løkka jeg så for min del kunne jeg ha bodd det livet ut.
Vi bodde i Thv.Meyersgate midt over drosjeholdeplassen så støynivået etter at vi fikk småbarn igjen ble plagsomt. Hvor bor dere?
love
21:14 14.09.2006
Vi bor ved Grünerhagen, Sofienberggt rett ved Kuba/basketballanlegget.
Hanne (Kristina)
16:14 15.09.2006
Ok, men der er det noe mere barnevennlig enn midt i Thv.Meyersgate.
Kommer nok til å flytte tilbake til sentrum når Elisabeth blir større.
Siden barnet ditt er født den 16 var du med i noen barselgruppe? For du tilhørte vel barnas hus helsestasjon?
love
23:49 18.09.2006
Jo, tilhørte Barnas Hus, men var der kun på kontroller, og deltok ikke i barselgruppe. Istedet var vi en del ute og lunsjet med gjengen fra DiB-sidene (det var litt mer aktivitet her dengang, før alle begynte på jobb igjen). Du får bli med på neste treff, det er en veldig hyggelig gjeng! :-)
Og ja, synes foreløpig det er barnevennlig nok her nede i "kroken", ganske stille, grønt utenfor og allting.... ;-) (Vi står forresten på den laaaange ventelisten for kolonihagene i tillegg.)
Hanne (Kristina)
16:56 19.09.2006

En av de andre i bareselgruppa har også ei jente som fyller 3 den 16 oktober. De vil heller aldri flytte fra løkka og har også en stor drøm om å få plass i kolonihagen. Så du og Lene har masse felles. Kanskje du kjenner henne? Hva vet jeg.
Jeg blir veldig gjerne med på neste treff om du er snil og sier i fra til meg :)
love
11:29 14.09.2006
Hei

Jeg er 36 og er ikke den yngste herinne. Tror dog at alle aktive er såpass "gamle" at aldersforskjellen får liten betydning. Vi er flest Oslo-folk, noe som nok skyldes at vi treffes inn i mellom og at vi derved har mer incentiv til å holde kontakten via nettsiden også.

Jeg har en datter fra oktober 2003. Vi flyttet fra Majorstuen til Korsvoll for et års tid siden for å få mere plass og barnevennlighet. Savner også å bo i sentrum, men det veies godt opp av fordelene vi fikk ved å flytte.
Eva
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------