Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnestelldebatten

liten tiss?
13:37 10.10.2006
Jeg skjemmes over min sønns lille penis..
Det er sånn at jeg ikke vil at noen skal se han naken eller stelle han. Den forsvinner når han strekker bena... bare litt hudkrøll der penisen skal være.. han er 6 mnd. Hva er normal str??
Anonym
Sv: liten tiss?
16:29 10.10.2006
Aner ikke,de er vel i alle str
Sota's hemmlige venn
19:38 11.10.2006
hei!
den vokser seg større når han får mer brukt for den! ikke bekymre deg! :)
mamman til Adriana
20:43 11.10.2006
Det var enda bra... men faren hans har 14 cm og d synes jeg er liiiiite!
Anonym
22:51 12.10.2006
ikke la gutten din få vite at du skjemmes over tissen hans! (når han blir gammel nok til å skjønne,så klart)! mulig du kan gjøre han flau over seg selv og ha problemer med dette i skolealder osv. når han skal få seg kjærste! ikke ta det som kritikk,bare et notis... - ville bare si det!
gutter er rare når det kommer til det området! verre en jenter og bryster...
er sikker på at gutten din kommer til å bli en kjekk gutt og være fornøyd med hva han har :o)
Anonym
17:20 17.10.2006
Gutter ender heldigvis ikke ofte opp med samme størrelse som faren. Den er liten på alle små gutter, og i puberteten vokser den seg til.Tror nok ikke du trenger å bekymre deg.
Sweet Amber
23:16 18.10.2006
De kommer i alle størrelser! Ikke noe å bekymre seg over. Det er vel ikke størrelsen det kommer an på?
Anonym
17:05 9.04.2008
Har du en psykisk lidelse av noen form, eller er du bare dum?
Skjemmes av din 6 mnd game sønns penis? Nå ble jeg skikkelig provosert. Han er jo bare en liten baby jo....
Anonym
20:22 13.04.2008
Faen syk du! burde heller skjemmes av deg selv!!
Anonym
21:00 24.04.2008
Hva slags mor er du som skjemmes over størrelsen på penis til en liten baby på seks måneder. Stakkars barn. Du burde skamme deg.
Anonym
23:33 9.05.2008
Sønnen din skjemmes garantert over å ha en idiotisk tulling som mor!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------