Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
oralsex mangel her gitt..
23:00 14.11.2006
hei hei..
jenta mi har utført det på meg TO ganger på 1,5 år...
elsker å bli gjort det på.... hva søren er galt??
er en renslig og bra type altså....
gi meg svar????
Anonym
Sv: oralsex mangel her gitt..
11:04 16.11.2006
Spør du oss mannfolk om hvordan du kan få henne til å gjøre det oftere?
Er det ikke bedre å gå på sex-debatten?
Men kan jo være at hun ikke synes det er noe godt da, eneste som hjelper der er å spørre/snakke sammen.
HoboDan
13:35 17.11.2006
Mange som ikke liker det. Og vasker du deg rett før hun skal gjøre det på deg?
Anonym
14:06 30.11.2006
Welcome to the club!!
Anonym
09:40 5.12.2006
Utrolig hvor stor forskjell det er i forhold.
Jeg er jente og vet jeg ikke skal svare her men men.
Jeg gir gjerne min mann oralsex og syns faktisk det er ganske opphissende å gi det også + at det blir så glatt og deilig når han er helt opphisset og bare glir rett inn av spyttet mitt.
Men det som er greia hos oss er at han nesten aldri ber om det og det er jeg som må spørre om han vil jeg skal gjøre det. Jeg spør først for jeg vil han skal vaske seg ordentlig rett før jeg gjør det.(Liker ikke å tenke på eller lukte at han har tisset og ikke vasket seg rett før jeg skal gjøre det)
Jeg har spurt om han ikke syns det er godt om om jeg skal gjøre det forskjellig. Men han sier han liker det men at han glemmer å spørre?
Det forstår jeg ikke.
Så det har blitt til at jeg ikke spør han så ofte og nå er det mange mnd siden sist.
Kjedelig.
Jeg får vel spørre han snart igjen.
Anonym
20:15 5.12.2006
Trenger du å spørre om det da?
Snik deg inn i dusjen til han og vask ham grundig for så å gå rett på sak.
Anonym
09:25 31.12.2006
Er ikke alle som liker det.
Og er ikke noe man skal påpresse andre, tviler på at mas hjelper.
Anonym
14:51 16.01.2007
spør henne pent om hun kan gjøre det en gang du har sørget for at hun er skikkelig kåt. da blir man lettere med på det meste... også ikke hold hardt i hodet hennes, ikke jokk i munnen hennes og si fra før du kommer og godta at hun kanskje ikke vil ta det i munnen. Og la henne få leke litt med deg og prøve seg frem så det blir noe hun også liker og har glede av å gjøre. Si at hun er flink og at du liker det hun gjør. Vi jenter får også prestasjonsangst av å skulle gi oralsex og er usikre på om vi gjør det riktig. Du kan jo også la være å komme de første gangene hun evt går med på å gjøre det. Mange jenter liker ikke å gi oralsex kun fordi de ikke vil ha sæd i munnen/ansiktet/hender og utover senga. (vi må jo vaske og bytte sengetøyet...slitsomt) Også ha kosesex med henne etter hun har sugd deg... noen har også motforestillinger mot å gi mannen oralsex fordi de da ikke får mer etterpå... Og, det hjelper kanskje mot hennes "fobi" om du kysser henne etterpå. Om du syns ditt eget sekret er ekkelt å få i munnen, så syns garantert hun det også. Så om du viser at det er greit, så vil det kanskje bli mer greit for henne og.
Hilsen ei som liker kjempe godt å gi oralsex!
Anonym
19:54 23.01.2007
Kanskje hun ikke liker hår på den? (Det kan ikke jeg like..., men blir den vasket først, er det ok.)
jeg er jente og jeg eeeeeeeeeeeelsker å gi munnsex!!! beste som finnes i hele verden! om mannen min hadde klart en hel time eller to i strekk så gjærne, men han kommer så fort eller han vil samleie.
Selv synes jeg at det å få munnsex ikke er i nærheten av så opphissende som å suge!!!
Anonym
10:37 17.02.2007
Vet ikke hva som er galt der i gården, men har selv hatt flere damer opp gjennom tiden. For meg er Sugingen som dama gjør bedre enn sex'n, er liksom noe spesielt.Blant disse damene er det 2 stk som ikke har likt å suge, den ene er min sambo nå:))
Den første dama som ikke likte det kunne ikke gi noen god grunn for hvorfor hun ikke ville. Da det endelig skjedde passet eg på å skryte henne opp i himmelen om hvor god hun var til å suge meg, og det virket det. Tok det samme "knepet" med min sambo, og hun tømmer meg mer med munnen enn mellom bena nå. Husk på å holde det vedlike, hun bør få høre hvor god hun er.
Verdt å prøve;))
Anonym
22:55 28.02.2007
Herregud ! Det er nesten , eller det er så ille at det burde stå i ordboken under mishandling av mann. Skulle tro at i
dette tilfellet så burde sexlivet "outsources " til profesjonelle !!
Anonym
20:08 7.03.2007
Jeg suger samboeren min ganske ofte - 1 gang i uka kanskje - noen ganger oftere!
Et stikkord for oralsex er at JEG må ville utføre det - det nytter ikke at han prøver å presse meg til det.
Når jeg selv har lyst til å utføre det på han, liker jeg å gjøre det - og blir opphisset av det.
Samboeren min har sagt til meg at INGEN menn gidder å være sammen med en dame som ikke suger.
Og det skjønner jeg i grunnen godt! Hvorfor kaste bort livet ditt på å leve i oralsex-sølibat når det finnes MANGE jenter i Norge som gjerne suger deg ...
Hvorfor valgte du å få barn med en dame som ikke liker å utføre oralsex? Er ikke det å bli sugd ganske vesentlig i en manns liv?
Anonym
14:28 23.03.2007
"hvorfor valgte du å få barn med en dame som ikke liker å utføre oralsex? er ikke å bli sugd ganske vesentlig i en manns liv?"
tror jeg ler meg ihjel!
Anonym
11:20 24.03.2007
Stakkars mann!
Jeg er enig med anonym - hvorfor kaste bort livet sitt på å leve i sølibat, når det finnes massevis av jenter som faktisk liker å utføre oralsex?
Det er lov å være litt kresen..
Anonym
15:36 24.03.2007
det finns andre ting i livet enn oralsex og, klart man skal være kresen, men nå har disse to valgt å dele livet med hverandre, og de har barn. skal han bare kaste henne på dør pga mangel på oralsex? ting kan læres! det er noe annet med kjærlighet og respekt.
Anonym
18:38 24.03.2007
Men oralsex er veldig viktig for menn - selv kunne jeg aldri vært i et forhold med en dame som ikke likte å utføre oralsex.
Denne typen problemer har en tendens til å vokse seg større og større, og til slutt ødelegger de hele forholdet.
Hvis jeg var han ville jeg ikke fått barn med den dama i utangspunktet. Hun har trolig aldri likt oralsex, og hvis jeg hadde møtt en dame som var sånn, ville jeg ha dumpet henne etter en uke.
Litt sent å begynne å mase om slike ting etter flere år og flere barn.
Hilsen mann
Anonym
23:24 24.03.2007
har sympati med deg.
Er i et forhold som har vart i 5 år snart, damen liker ikke å suge. Om jeg skal få meg en blow-job må jeg spørre, og da dår jeg som regel en kjapp liten blow-job, ca 1 min eller noe. Er langt fra å komme. Alle råd fra jenter her inne, er jo å ikke mase. Men om jeg ikke spør, så blir det i allefall ikke noe. Virker som hun er glad så lenge temaet ikke kommer på banen. Tror nok dette er en verkebyll som kan velte forholdet, er jævlig vanskelig å tenke på å leve hele livet med en som ikke liker å suge meg. Jævlig surt, siden det meste andre fungerer.
har tenkt på å være utro, for å få meg en blow, føler vi gutter fortjener det.
Anonym
12:08 25.03.2007
Man må spørre seg selv: Hva er viktig for meg i et forhold?
Kanskje er det eksempelvis sex, respekt og kjærlighet som er viktigst.
Hvis en av disse tre tingene mangler, og det oppdager man som regel raskt, bør man komme seg ut av forholdet.
Sex er viktig for menn (og mange damer). Mangel på sex er et problem som vil vokse seg stadig større, og til slutt spise opp / ødelegge hele forholdet.
Dessuten er det mye større sjanse til at en mann er utro hvis han ikke får sex (eller oralsex).
Menn fortjener oralsex, og annen sex. Selv har jeg en dame som liker å utføre det - ellers ville jeg ha dumpet henne for lengst. Kan ikke tenke meg å ha et liv hvor oralsex mangler.
Brutalt, men sant.
Man skal ikke undervurdere betydningen av sex i et forhold, rett og slett.
Anonym
19:37 25.03.2007
om dama ikke vil suge deg, så spør hvorfor, finn ut hva som kan gjøres, fortell henne hvor viktig det er for deg og forholdet dere imellom, det blir for dumt å måtte avslutte et forhold pga det.. det syns jeg høres fryktelig lettvint ut..
Anonym
21:05 25.03.2007
poenget er at han burde tenkt på dette FØR han giftet seg og FØR han fikk barn.
ingen blir plutselig kjempeglad i oralsex når de er 30 år og tobarnsmødre.
snarere tvert i mot, tipper jeg.
er dama lite interessert i sex når hun er 20, er sjansen stor for at hun blir enda kjedeligere med alderen.
lykke til!
Anonym
21:08 25.03.2007
"om dama ikke vil suge deg, så spør hvorfor"
det sier seg vel selv hvorfor: hun synes det er ekkelt, og hun liker det ikke. han sier jo selv at han er renslig.
noen jenter er pripne og kjedelige- og de bør man for all del ikke gifte seg med.
min spådom: hovedinnleggeren kommer til å være utro - bli avhengig av utroskap (og oralsex) - og til slutt blir forholdet ødelagt.
Anonym
21:29 25.03.2007
klart han burde latt vær å gifte seg å få barn om han visste dette ville bli et problem, men nå er det nå engang sånn at det er et problem, og saken da er at det bør fikses!!
det er ikke sikkert hun syns det er ekkelt, kanskj hun er usikker på seg selv, redd for å gjøre noe feil? det var dama mi nemlig, etter litt coaching og oppmuntring fant hun ut at det var gøy! det er faktisk mulig! ikke gi opp så forbanna fort!! om du ikke da leter etter en lettvin vei ut...?
Anonym
16:25 26.03.2007
Du må jo si til henne at du liker det, hvordan skal hun vite det hvis du ikke sier noe..
Uansett, det virker jo som hun IKKE liker det....
Nå er det for sent å gi gode råd. Du har satt deg selv i denne situasjonen, fordi du var for desperat og for lite kresen da du valgte ektefelle...
Anonym
03:44 21.04.2007
Nå tror jeg det er flere her som bør gå litt i seg selv for hva som er viktigST i livet.
Livet består av litt mer enn det å suge mannen sin. Forholdet trenger da ikke gå til dundas for det om hun ikke orker gjøre dette på deg. Ser ut til at mange her i denne tråden tror det er over og ut dersomman ikke absolutt liker det samme. Man trenger ikke gå ut og være utro,heller. Det er det styggeste du kan gjøre mot dama di!
Forresten;har du satt deg ned og snakket med henne, og forklart at det er så viktig som du sier her?
Ingen dame kan lese tankene til mannen sin. Og omvendt.
Mange mangler oralsex fordi de ikke er renslige,bare så det er klart.
Anonym
12:37 29.04.2007
jeg er jente og skal self ikke svare her men jeg elsker å gi oralsex...
hadde bare gubben dusjet og ordnet seg for meg og ikke bare det som er absolutt nødvendig for at hygienen er sånn passe, gitt litt komlpmenter iblandt og gitt faen i å sitte i slitt bokser forran tvn og kanskje tatt seg en runde med barberhøvelen tror jeg det hadde hjulpet her i gården. skader ikke å gjøree litt gjengjeld iform av massasje ol heller.
det hadde ihvertfall gjordt at jeg ville sugd han HVER dag,men uten denne "pakka" over... sorry gutter da blir det null.
they dont call it a JOB for nothing (sitat: samantha ,sex og singelliv)
Anonym
12:40 29.04.2007
ps en siste ting... vaske seg ordentlig betyr(mange som ikke heeeelt skjønner den): DRA FORHUD TILBAKE; bruk såpe/intimsåpe, vask grundig i kroker OG KRIKER, ikke glem "der bak" ingen jenter liker "rompelukt" så skal dere se at det blir litt mer på dere..
Anonym
01:32 5.05.2007
hmmm.. må bare legge til noe.. Noen gutter lukter direkte vondt pga bruk av såpe, SERIØST! kvalm lukt, intens og fæl... Men masse masse vann er det beste for de dette gjelder..
Dette funker!! Da lukter det friskt og godt! NAM
Anonym
20:18 29.04.2007
Er SÅ enig med deg som siterer Dama i sex og singelliv!!!
Flere over her, menn tydeligvis, som skriver at menn fortjener oralsex. Hva?? Sånn helt uten videre? Det er så feil!!!
Dere får gjøre dere fortjent!!
Første gang jeg hadde oralseks var jeg femten og ble tvunget i en bil av en jævel. Sier seg selv at det tar noen år å komme over angsten for pikk i kjeften da.
Veldig mange langvarige forhold etter, og mange forsøk fra min side på å få det til, de fleste mislykka pga hygiene ja, bestemte jeg meg for at han som nå er far til mine to barn, HAN fortjente det virkelig.
Tok meg en kveld å surfe frem en detaljert og GOD sugebeskrivelse, husker ikke hvor, det var en norsk nettside. Det fungerte dritbra, han var i himmelen!! Snakker om suksess.
Ikke lenge etter ble barn nr to bestemt.
Nå godt over trevde liker jeg det faktisk kjempegodt, men det er min egen fortjeneste, for min sambo er en ganske sjenert mann, liker ikke snakke om hva han liker/ikke liker, heldigvis er han lett å lese..
Anonym
09:51 16.05.2007
Jøss... kan ikke tro alle dere som synes dere FORTJENER oralsex.
Hvorfor fortjenerer dere det?
Er dere snille og romantiske? Masserer dere kona? Kysser og kliner dere?
Mange damer elsker å bli massert med olje, bli kysset, at du koser med håret hennes, gi henne kompliment og masse opmerksomhet!!!
Og er du en kar som gir henne hva hun trenger og ønsker, så tipper jeg at det ikke er så vanskelig for henne å gi deg en skikkelig blowjob heller!!
De som bare vil ha en blowjob og ferdig med det, så vil de sover... de har bare seg selv å takke.
Men hvis du tar deg tid til fruen og hører på hva hun ønsker og etter masse kos og massasje og hva som helst, så nekter hun å suge deg... da kan jeg forstå frustrasjonen din!
Klart gutter føler at de 'trenger' å bli sugd, men vi damer trenger også ting! Og de fleste damer er ikke fornøyd med bare å bli knulla hardt, suge og ferdig!
Dessuten synes jeg dere som synes at uten suging kan ikke ekteskap fungere er veldig trangsynte...
Det finnes da mer i livet??? Selv om jeg godt forstår at det er utrolig godt å bli sugd da og at du kan bli lei for at hun aldri vil.
Men hvis suging er det viktigste i livet ditt, så synes jeg innmari synd på deg!!
Noen tips som andre gutter har skrevet her allerede:
Ikke press hodet hennes ned på pikken din, vi damer kan faktisk bli bokstavelig KVALM av å få noe trygt ned i halsen!
Gi beskjed FØR du kommer... ikke alle liker å få overraskelsen å få sprutet munnen full!
Gi komplimenter!
Jeg for min del liker best å suge i dusjen, da vet jeg hvertfall at han er helt ren! (hygiene er VELDIG viktig!)
En annen ting jeg liker godt er at han fingrer meg mens jeg suger han (selv trenger jeg ikke oralsex, tror jeg er for usikker eller noe... liker bedre å bli fingret). Det beste er å få orgasme selv når jeg har han i munnen!!!! Og det liker han og, for jeg suger da visst mer intenst eller kraftigere eller noe.
ANBEFALES ;-)))
Selv om jeg vet at min kjære elsker å bli sugd, som de fleste gutter, så er jeg også veldig glad for at vårt ekteskap ikke er basert på om jeg suger eller ikke.
Hadde aldri sugt han før vi ble gift. Vi hadde hatt sex, men ikke på de måtene vi har sex nå.
Vi har utforsket hverandre mer etter vi ble gift og har fortalt hverandre hva vi liker.
Vårt ekteskap er basert på kjærlighet og kommunikasjon! DET er det viktigste i livet.
Snakk med hverandre og finn ut hva den andre liker, så blir livet MYE lettere!
Håper alle dere gutter som ikke får noe hjemme, slipper å være utro etter en god prat med damen og en god massasje ;-)))
Anonym
18:12 16.05.2007
ikke alle damer liker gnukking og gniing, og massering og kos...! selv om man er dame er ikke det automatisk kos som er viktig..
tenk om dama er som meg da? som helst vil knulles, brukes, snu seg og sove!
kanskje hun er av typen som vil settes på kne, og kommanderes til å suge?
ikke alle over en kam vet du ;)
Anonym
20:50 16.05.2007
Beklager at jeg blander meg inn, men jeg ser at det er (altfor?) mange andre damer som heller ikke har klart å holde seg unna pappasiden.
Mange damer liker ikke å suge fordi de enten 1) har hatt dårlige erfaringer i tidligere forhold eller 2) fordi de rett og slett er litt usikre på hvordan de skal suge.
Som det blir sagt ovenfor: Kommunikasjon er veien å gå. Dere menn må si hva dere ønsker! Veiled og ros! Stønn og vis at dere blir opphissa.
Og bytt på å ha kvelder der den ene har hovedansvaret for å gi til den andre. Da blir det mindre stress, og det er lov å komme med ønsker på forhånd til den som skal gi. Anbefales på det varmeste!
Og - siden jeg vet at jeg ikke er den eneste jenta her inne - så er det et godt tips å lære å suge skikkelig. Tracy Cox har en del gode råd i sine bøker, og det ligger en god beskrivelse på Cupidos nettsider (skrevet av en mann). Men i korte trekk, så liker de fleste menn at man gjør noe mer enn å runke han med munnen. Be han barbere ballene, slikk og sug på dem, bruk masse spytt og gjerne olje, og glem for all del ikke en finger i anus som masserer prostata. Det er helt avgjørende for å få de ekstra gode orgasmene. Og ikke minst: Nyt! Eller lat som dere nyter, så kommer faktisk nytelse etter hvert. Det er sikkert ikke veldig gøy for en mann å bli sugd av noen som aller nådigst forbarmer seg over pikken hans. Å vise lyst gir mer lyst til både dama og mannen.
Lykke til!
Anonym
17:34 20.06.2007
Dama elsker 69, stikker jeg inn en finger samtidig blir hun vill. Dusj og vask hverandre,når såpeglatt hud møtes blir det ganske heftig.
Anonym
17:08 10.07.2007
Jeg suger under tvang.
Har jeg alltid gjort, hater det. Gjorde det mye med eksen, da var det helt jævlig.
Gjør det fortsatt med mannen, ikke frivillig. Men det gjør meg ikke vondt lengre.
Skjønner ikke hvorfor det er så fantastisk...I og med at det ikk er frivillig.
Anonym
17:37 29.08.2007
Du trenger jo ikke svelge den vet du ;) ellllsker og suge jeg,synd det er veeeldig godt og typen er ikke usen om og få av seg buksa. he he he :) jaja...noen liker mora,andre liker dattera. Sånn er det :)
Anonym
10:12 12.10.2007
Min samboer elsker også oralsex, men jeg HATER det!!! Hver gang han tvinger meg til å gjøre det på han, har jeg mest lyst til å spy!!!
Mens oralsexen pågår, får jeg ingen tilbakemeldinger...han bare ligger der og ser opp i taket. Noen ganger griper han tak i håret min og drar hodet opp og ned mens han jokker. Det er FORFERDELIG!!!! Blir så kvalm når jeg får pikken hans langt ned i halsen.
Det verste er når han sier jeg må dra bak forhuden og sleike godt der....ÆÆÆÆÆÆSSSSSJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!
Han får ikke utføre det på meg, fordi jeg rett g slett ikke liker det! Hvorfor skal vi drive å slikke og suge på noe som urinen kommer ut av? Synes det er både uhygienisk og motbydelig!
Men all annen form for sex er helt topp!
Anonym
18:27 16.04.2008
Gutter svetter kanskje litt mer i løpet av dagen enn jenter generelt. Typen min dusjer hver dag, og er renslig, det VET jeg! MEN allikevel er det ikke bestandig at det lukter like rent der nede etter en lang dag! Uansett, forventer du å få oralsex,eller har tenkt å be om det, så vask deg neden til først! jeg er selv jente, og liker å gi, men da må det være rent! jeg vasker meg bestandig nedentil selv, før jeg forventer å få en runde med tunga hans!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem