Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

Spotting, kan det bli vanskeligere å bli gravid med mye spotting?
21:08 3.02.2007
Hmf.... Kanskje ikke riktige plassen dette men.. Jeg spør for det.
Har ei lita jente på 6 mnd, vi prøvde 4 mnd før vi ble gravide med henne. spottet en til to dager før jeg ventet mensen vanligvis. Nå etter fødsel spotter jeg ratt 4-5 dager før jeg venter mensen.. Fikk den igjen etter 6 uker og deretter har den kommer på 28dagers mellomrom, er veldig presis der.

Men jeg er litt bekymret for at spottinga kan føre til at vi vil streve lenge med å bli gravide igjen.. Livmora tar vel ikke imot et befruktet egg i spottende tilstand?
Vet ikke så mye om dette, jeg, er det noen her som vet litt om det og kan "svare" meg kanskje?
Takker for svar, tenker endel på dette, jeg da vi skal snart begynne prøving på nr 2.
Er så godt å ha DIB hvor man kan spørre om alt mulig:)
Tweety84+*snuppa 06*
Sv: Spotting, kan det bli vanskeligere å bli gravid med mye spotting?
23:41 7.02.2007
Hei hei...
Jeg vet ikke så mye om det, men jeg kunne spotte opptil en uke før mens, men ble alikevel gravid på første forsøk så jeg kan ikke tro det har noe å si, men som sagt jeg er ingen ekspert på dette :-)

Lykke til med prøvinga...
mamma + lillegutt
18:16 11.02.2007
Takk for svar, ble litt letta nå:)
Tweety84+*snuppa 06*
21:00 3.07.2007
Nå lurer jeg veldig på hva spotting er da..?
jannemor..venter
08:34 5.10.2007
Hei

Det hun mener med spotting er småblødninger....dvs gjerne brunlig utflod uten at en må bruke bind og slikt
Aufrilia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------