ta mest hensyn til meg selv eller sønnen min ang tidspunkt for å få barn nr 2?
23:03 2.03.2007
Jeg har egentlig alltid tenkt at ca 3 år mellom er det beste.. Men hadde jo ikke tenkt å få førstemann så tidlig..(er 22) Men nå som jeg har fått han, tenker jeg jo at jeg jo burde få neste om ikke altfor mange år.. Men det passer liksom så dårlig.. Kjæresten min bor langt unna, og kommer ikke til å se han igjen før gutten er 1-2 år.. Og å da så snart jeg ser han igjen begynne å prøve på nr 2.. I tillegg har jeg igjen 5 år av utdannelsen min..... Så hvem skal jeg ta mest hensyn til? La lillgutt få en lillebror som ikke er altfor mye yngre enn han eller å få en til når det passer meg best?
Anonym
Sv: ta mest hensyn til meg selv eller sønnen min ang tidspunkt for å få barn nr 2?
13:26 8.03.2007
Ta hensyn til dere alle som en familie, og la alle få sin del de skulle ha sagt. Det er 3,5 år mellom en og to her, og blir tre år mellom nr to og tre. Jeg ser de to første har stor glede av hverandre nå, men det er ikke alle søsken som er verdens beste venner...
Sv: ta mest hensyn til meg selv eller sønnen min ang tidspunkt for å få barn nr 2?
21:47 27.03.2007
Fikk nr 1 da jeg var 20 og nr 2 da jeg var 21. Begge var planlagt. Dette var det riktige for oss. Eldste er nå snart 2 år og minste er 7 mnd, vi har nett kjøpt oss hus og ville ikke gjort NOE annerledes. men alle er forskjellige selvfølgelig. Ville nok ikke fått de så tett om min samboer (gifter oss neste sommer) ikke hadde vært mye hjemme. Viktig å ta hensyn til hele familien!
Anonym
11:05 31.05.2007
Barna får det best hvis det passer for hele familien. Ikke stress med å få et barn til når det egentlig føles for tidlig.
Jeg tror absolutt ikke det er noen fordel for nr 1 heller.
Mange har gode søskenforhold selv om de ikke er tett i alder.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem