Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Hus og Hage debatten

For dere med interesse for hus og hage. Her kan dere gi hverandre råd og tips!
Hvordan bli kvitt MØLL.. Noen?
22:12 23.03.2007
Har forsøkt å søke på møll overalt nå, og litt klokere ble jeg jo - så dette er en begynnelse - kan først opplyse, for de som ikke har skjønt det, og det er tydeligvis mange, om at møll og nattsvermere er to vidt forskjellige insekter - takk gud for det.

Nå har vi flyttet inn i et "nytt" - veldig gammelt hus, og uten at vi kan finne en kilde, dukker det opp møll her! I all hovedsak er de lokalisert ute i et uthus - og der kan vi selvfølgelig behandle så mye vi måtte ønske med møllkuler og insektspray, men vi har også funnet 5 stk rundtomkring INNE i huset. Begynner egentlig å bli ganske rådvill, for det skal ikke være noen steder for disse møllene å gjemme seg, størsteparten av huset, innvendig selvfølgelig, ble jo malt før vi flyttet inn...

Noen andre som har hatt møll? Er det eneste som fungerer å hente inn skadedyrutryddere? Kjenner jeg får kløe bare ved tanken, det siste jeg vil er at alle klærne skal bli infisert av denne faenskapen - hvor fort spres møll? - ut å kjøpe tette oppbevaringsbokser på meg nå ihvertfall.
Anonym
Sv: Hvordan bli kvitt MØLL.. Noen?
19:08 18.03.2008
http://www.cropscience.bayer.se/bayer/Internet_bayergarden_NO.nsf/content/0CAE!open
sjekk ut dette nettstedet kanskje det hjelper, skal prøve det selv, vi har monstrene på loftet
Anonym
Sv: Hvordan bli kvitt MØLL.. Noen?
14:47 25.03.2008
Vi har møll...i klærne.
Aner ikke hva vi skal gjøre, de er visst spuervanskelige å bli kvitt.Vi ser aldri selve møllene, men klærne får hull.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------