For dere med interesse for hus og hage. Her kan dere gi hverandre råd og tips!
Hvordan bli kvitt MØLL.. Noen?
22:12 23.03.2007
Har forsøkt å søke på møll overalt nå, og litt klokere ble jeg jo - så dette er en begynnelse - kan først opplyse, for de som ikke har skjønt det, og det er tydeligvis mange, om at møll og nattsvermere er to vidt forskjellige insekter - takk gud for det.
Nå har vi flyttet inn i et "nytt" - veldig gammelt hus, og uten at vi kan finne en kilde, dukker det opp møll her! I all hovedsak er de lokalisert ute i et uthus - og der kan vi selvfølgelig behandle så mye vi måtte ønske med møllkuler og insektspray, men vi har også funnet 5 stk rundtomkring INNE i huset. Begynner egentlig å bli ganske rådvill, for det skal ikke være noen steder for disse møllene å gjemme seg, størsteparten av huset, innvendig selvfølgelig, ble jo malt før vi flyttet inn...
Noen andre som har hatt møll? Er det eneste som fungerer å hente inn skadedyrutryddere? Kjenner jeg får kløe bare ved tanken, det siste jeg vil er at alle klærne skal bli infisert av denne faenskapen - hvor fort spres møll? - ut å kjøpe tette oppbevaringsbokser på meg nå ihvertfall.
Anonym
Sv: Hvordan bli kvitt MØLL.. Noen?
19:08 18.03.2008
http://www.cropscience.bayer.se/bayer/Internet_bayergarden_NO.nsf/content/0CAE!open
sjekk ut dette nettstedet kanskje det hjelper, skal prøve det selv, vi har monstrene på loftet
Anonym
Sv: Hvordan bli kvitt MØLL.. Noen?
14:47 25.03.2008
Vi har møll...i klærne.
Aner ikke hva vi skal gjøre, de er visst spuervanskelige å bli kvitt.Vi ser aldri selve møllene, men klærne får hull.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem