Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

vil ha nr 3, men er det plass i bilen...?
09:58 1.04.2007
Vi prøver littegrann på tredjemann, men mannen er litt nervøs for plassen i bilen. Vi kjører en audi A4 stasjonsvogn, og har to barnehagebarn. Ikke en altfor stor bil, men jeg trodde det burde gå greit :)

Er det ikke slik at det er på 4. barnet man trenger ny bil? 3-barnsfamilier klarer seg vel med en vanlig bil, ikke sant?

ivilia
Sv: vil ha nr 3, men er det plass i bilen...?
23:13 7.04.2007
nope. du er heldig om du får plass til 3 barne seter i ei stasjonsvogn..
twmt
20:45 8.04.2007
I noen biler går det bra, bl.a Volvo XC70.
Anonym
20:37 10.04.2007
jeg har 3 og vi har plass til 3 bilstoler.
3barnsmor88
09:12 5.05.2007
Jeg var også nervøs for dette, så for meg at jeg muligens måtte ha ny bil når nr tre kommer (som alenemor har jeg alltids plass foran, men vil helst ha alle tre bak da). Så jeg prøvde setene bak i bilen, og alle tre går, to bakovervendte og et sete med rygg, og det gikk fint. Har en gammel volvo 240-typen, og den er imponerende bred. Men ingen tror meg når jeg sier det er plass til tre seter, for det er sjelden plass til det i en nyere bil.
Singelmamma *på overtid!*
09:14 5.05.2007
Men jeg ser problemet nå når jeg må ha ny bil neste sommer... Hvordan finne bil da...
Singelmamma *på overtid!*
14:40 13.05.2007
Kommer vel an påhvilken bilstol du har også? Vi har HTS Besafe Combi. Den er veldig bred. Nå står den jo motsatt vei, og det har vi tenkt den skal gjøre en god stund til. Hvertf til hun er omtrent 3 år. Har nr to på vei og neste sommer har vi to sånne seter som står bakover. Er ikke plass til ett 3. sete der da hvertfall. Har bestilt oss ny bil, en Toyota Avensis 07 modell som er stv, tror ikke der er plass der heller..
Anonym
10:20 26.09.2007
Me kjøpte oss ny bil når me fekk nr2...Har no kjøpt VW Touran...Veldig bra bil...7 seter..Så slepp me å tenke på det seinere.Når evt nye ungar kjem til verden.
turidchr
20:51 30.09.2007
Vi har en 2 år gammel Citroen Xsara Picasso. Den bilen koster vel rundt 300 000 kroner brukt. Den har tre individuelle setter bak. Vi har et forovervendt til 3 åringen og et bakovervendt HTS sette til han på 18 mn. Det hadde vært grei plass til et sete til. Trenger ikke bil i millionklassen for å få plass til tre :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------