Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb mai 2006

Her kan dere som har født i mai møtes og snakke om ting dere lurer på og kanskje gi hverandre noen gode råd?
6 skritt
09:47 5.04.2007
Må bare fortelle at sønnen min gikk uten å holde seg i dag. Slapp det han holdt i og gikk til meg som satt på gulvet. Jeg drev å samlet sammen noen leker og hadde ikke lokket han eller noe. Han bare kom. Dette er kjempe gøy. Lurer på hva som skjer videre nå...
Chrime
Sv: 6 skritt
13:49 5.04.2007
Gratulerer! Det må være bra artig :-) Nå blir det sikkert mye gåing framover. Regner med både du og han er stolte. :-)
TORO-husmor
09:25 8.04.2007
Vi er kjempe stolte ja. Har vært på påskeferie og han har blitt så tøff. Nå går han mer enn han krabber. Det eneste er at han ikke greier å reise seg rett fra gulvet alene enda, men må dra seg opp etter noe. Er så gøy å se hva han kan og hvor stolt han er.
Hvordan er det med andre mai barn? Er det flere?
Chrime
16:43 8.04.2007
Åh, de er så søte når de kommer stabbende. Sønnen min har gått noen få skritt om gangen i noen uker men de siste dagene har det tatt helt av og han går og går og går:-)Uutrolig moro.
**BigA**
20:41 8.04.2007
Han her går ikke alene ennå. Men han har gått ei god stund når han har hatt et par hender å holde i. De siste par ukene har det stort sett vært nok om han har kunnet holde i ei hånd. Venter spent på at han skal slippe seg. Blir vel en stor dag for både han og oss forledre.
TORO-husmor
21:54 9.04.2007
Tulla mi går og går og går. Blir tøffere for hver dag nå, og kommer stabbende over gulvet! Det er så artig! Men hjelp - hvor har tida blitt av?
mammatiltullemor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------