Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

April 2005 klubben

Her kan dere som fødte i april 2005 fortsette den debatten dere hadde. Vi har pakket bort den opprinnelige klubbene, men når påsken er overstått vil vi hente den frem igjen fra "lageret". Bare sånn at dere nå kan gratulere hverandre med bursdager.-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Er det her dere "gjemmer dere"?!?
13:17 8.04.2007
Er såååå glad for endelig å ha funnet hjem! Har jo følt meg helt hjemløs inne på disse sidene jeg nå. helt til jeg kom på at jeg kunne søke opp "ertstatningstråden" jeg lagde på skravle for leeeenge siden. Sånn bare for å se om det var noe nytt der. Og den var jammen flittig brukt! Nå skal jeg lese og kose meg. God påske jenter!
Aprilbaby
Sv: Er det her dere
13:18 8.04.2007
Her er me nå - men det er å få med oss resten av gjenen. Det er viktig at alle finner vegen inn hit... Spre rykte.... ;)
Pia 81
13:22 8.04.2007
Yaddaline var nettopp på skravlesiden. Dyttet opp den laaaange tråden til henne, men lurer på om jeg var litt for sen....

*leter fortsatt etter henne*
Aprilbaby
16:14 8.04.2007
Jeg har funnet det nå - tusen takk!! Nesten så jeg har fått et nytt liv - haha! Gubben skrur gipsplater, og siden vi alltid krangler noe helt sinnsykt når vi holder på med sånne prosjekter så holder jeg meg unna og blir bare tilkalt for å holde og måle sånn innimellom, så nå prøver jeg å oppdatere meg litt imens :o)
Yaddaline
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------