Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Blir ammetåka bare tykkere til dere?
08:26 24.04.2007
Hei jenter!

Jeg hadde en liten ide om at ammetåka skulle lette etterhvert. Men det ser jaggu ut som om det blir bare værre og værre. To eksempler fra helga, som skremte både meg og mannen min litt;

Mannen min sa på lørdag at vi måtte se på selvangivelsen på søndag. Jeg så spørrende på han og utbrøt: "Men det er jo ikke før i april! Vi må jo først få det foreløpige skatteoppgjørt først!" (Det hadde vi jo selvfølgelig fått for lenge siden og studert nøye begge to...) Der og da var jeg faktisk i januar-februar enda jeg....

Neste brøler var da vi skulle spise pizza. Jeg tok frem kanel fra skapet og strødde fint utover pizzaen... Ja, vi bruker IKKE kanel på pizzaen til vanlig, og det anbefales heller ikke..

Litt skremt, men vi har hatt mye moro med det i ettertid også da. Hvordan er det med dere og ammetåka?
Tussi og Maja
Sv: Blir ammetåka bare tykkere til dere?
08:37 24.04.2007
Hehe kanel på pizza, den var god :-) Smakte det da? :-p

Jeg også måtte plutselig ta selvangivelsen i går, men nå skal det sies at når man akkurat har født og får papirene i posten så driter man litt i akkurat det. Jeg gjorde det ihvertfall, men så kom jeg på nå at det er kanskje greit å være lovlydig likevel.

Ammetåka blir bare verre her også. Jeg har spurt meg selv mange ganger om det ER i dag vi skal ha trilletreff. Har ikke lengre debatten vår som oppslagsverk heller.
Eh...er det i dag?
Sanasol & lille Mia
08:44 24.04.2007
He he.. Kanel var ikke noe særlig på pizza...

Det er i dag vi har avtalt trilling ja. Sendte en mail til dere da jeg først ikke kom meg inn på BIM. Husker at Bellen sa at hun kunne være på Lindeberg 11.45. Hva om vi tre (Samsyn, Sanasol og Tussi) møter henne der, så går vi til brua og møter Millapril ca kl 12.00?

Så får vi bare håpe at det ikke blir regn...
Tussi og Maja
09:44 24.04.2007
Men da har vi en plan! Kommer bare an på hvor Ellen vil parkere.
Husk regntrekk til vogn og regnjakke til mor. Her skal det trilles, man er da vikinger ;-)
Sanasol & lille Mia
08:56 24.04.2007
Hehe Kanel på pizza ja. Hadde du ikke født enda så ville jeg påstått at du var desperat :-)
Må ha vært en spesiell smaksopplevelse tenker jeg hehe
samsyn og lille Camilla
09:41 24.04.2007
Hehe, denne måtte jeg le godt av. Kan tenke meg det blir mange sånne situasjoner etterhvert, når man famler litt rundt i tykk ammetåke.

Kanelpizza høres jo virkelig ikke godt ut.

Synes det er litt drøyt at vi får selvangivelsen midt oppi fødsel og sånt.
Millapril og Erica
10:06 24.04.2007
Jeg er med kl 12 på brua. Sees da, i all slags vær.
Millapril og Erica
11:19 24.04.2007
Nå lo jeg godt, takk!!!! Kanel på pizzaen hørtes ikke mye godt ut :o) Syns jeg surrer mye selv nå, men hvis dette blir verre så tror jeg samboer kommer til å rømme huset.

Det var godt du nevnte selvangivelsen! Det er på tide at den blir levert inn nå, har følt at det var så langt frem i tid, men nå er jo snart april over.

Snart kan man vel lage en tråd som heter du vet du er i ammetåken når du.....
Det kunne blitt en morsom tråd!

Kos dere på trille tur i dag!
aprilsmurfen :0) *fødeklar*
15:34 24.04.2007

Har satt inn zaloen i kjøleskapet og laksen i kjøkkenskapet.
Har ogå ventet på å få igjen penger i butikken uten å trekke kortet.
og da jeg fikk gjort det sto jeg og ventet på pengene uten å ha trykket noe kode.

Men husket koden ihvertfall he he
eple og lillejenta
18:23 24.04.2007
Oh, det var vel litt sent å lage fødepizza med kanel?:)

Jeg sliter fortsatt med ammetåka. Hjernen går rett og slett i stå. Jeg ble dritsur på han her forrige kvelden fordi jeg hadde sitti og lest noe på nettet, og spør han hva han synes om det. Han ante jo ikke hva jeg snakket om, og jeg mente at litt forståelse burde man ha for nybakemødre, han burde jo kunne lese tankene mine. Synes ikke det er for mye forlangt!:)
Bellen&Sebastian
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------