Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb september 2006

Her kan dere møtes som har septemberbarn. Utveksle erfaringer og gi hverandre gode råd. Riktig lykke til!
Hun sto!!!!
09:14 24.04.2007
Og det var gøy for mamman :D
Hun reiste seg opp etter oppvaskmaskinen og sto litt, men er ikke så veldig stødig, så datt ned igjen. Blir vel litt knall og fall...
Mamman til Eline
Sv: Hun sto!!!!
13:31 24.04.2007
Oi! Så flink! Det må være gøy, ja! Herlighet, så forskjell det er på ungene i denne alderen :)
Tiddelidu
16:03 24.04.2007
Åhhh, så dem er flere :-) Lukas blir vel gul og blå fremover nå :-)
Mari81♡fikk Lukas 3/9-06♡
22:45 24.04.2007
Ja, er det ikke gøy? snuppa her reiste seg første gang 61/2 mnd, holdt på å få sjokk, lille babyen sto på ustødige ben ved det nederste trappetrinnet i gangen her, hadde ikke tenkt tanken trappegrind engang....har bare hatt kjempetrege barn før jeg,da. Nå siste par ukene reise hun seg opp hele tiden, og får jeg gjort annet enn å passe? Nei her er høyt og lavt allerede og jeg misunner svigerina mi som har en augustbaby som bare ruller enda....
septemberjente
21:24 27.04.2007
Poden min står han også, men har ikke balanse så han må stå inntil noe, men han klarer ikke komme seg opp i stående selv.. Han er litt tung så sliter med å løfte magen opp fra gulvet uten hjelp...
Mamma til Andrés
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------