Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Du vet du eri ammetåka når....
15:41 24.04.2007
(etter tips fra Aprilsmurfen lager vi et lite innlegg og ser ann ståa på oss)

- du må sjekke 5 ganger om du har slått av komfyren.
- du ikke er helt sikker på om du faktisk har levert selvangivelsen og må sjekke det 5 ganger også
- du går en hel dag med feil linser på feil øye, uten at det slår deg at du ser alt litt sånn tåkete kanskje...
Millapril og Erica
Sv: Du vet du eri ammetåka når....
19:12 24.04.2007
- ditt nye ordtak er "jaja, jeg huska ihvertfall babyen"
- du bestiller legetime og svarer "den dagen er jeg opptatt, så det passer bra"
Sanasol & lille Mia
09:45 25.04.2007
Så gøy med en slik tråd da! Jeg har jo allerede skrevet om mine blundere i helga med kanel-pizza og selvangivelsen som ikke skal leveres før i april. Så jeg har ingen nye som kan toppe det enda, men det kommer helt sikkert noen nye blundere, så da skal jeg dele dem med dere:-)
Tussi og Maja
10:11 25.04.2007
...når du sitter i bilen og er på vei ut gårdsplassen og finner ut at du har glemt å sette på sikkerhetsbeltet på bilstolen (phuh var glad for at jeg husket det før jeg kjørte)
- når du på vei inn til sykehuset for utskrivning finner ut at hele nøkkelknippet ligger midt i baksetet synlig for alle og en hver. Mannen min måtte gå hele veien tilbake og hente de
Lykkebarn og Mathilde
14:51 25.04.2007
Det med sikkerhetsbeltet har vi glemt også. Og det er jo bare så lett å glemme det. Holdt på å glemme det i dag også, og tillegg baggen på taket av bilen,,,juuhuu!
Millapril og Erica
15:02 25.04.2007
...du skal hjem fra babysang og oppdager at genseren er bak-fram.. (Eller var den vrang? Husker ikke helt..)
Anonym
15:27 25.04.2007
Jeg må visst ha nytt ordtak. Var på jobben og viste frem Mia i dag, og da holdt jeg faktisk på å glemme babyen. Trodde hun lå i bilstolen jeg, men da hadde noen plukket henne opp igjen. Litt av ei mor hehe :-p
Sanasol & lille Mia
17:42 25.04.2007
Jeg har gått i hele dag og irritert meg over den ene slippersen.. helt til jeg tittet på den i stad og oppdaget at jeg gikk med en som var min og en som ermannen min sin ( jeg har str 36 og han 41).. snakk om og være på bærtur
For et par uker siden glemte nøklene i bagasjedøra på bilen på lillestrøm.... godt bilen sto der når vi kom tilbake...
Endelig spire i magen
08:26 26.04.2007
- når du faktisk må se på bæreposen for å huske hvilken butikk du nettopp var inne å handlet på. (Var på Baby shop i går, og måtte faktisk se på posen da telefonen ringte, og jeg skulle fortelle hvor vi var.)
- når du flere ganger om dagen må sjekke avisa for å finne ut hvilken dato det er, men likevel klarer å ta feil for du så på gårsdagens avis.
Tussi og Maja
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------