Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Fikk et svar fra moderator
19:05 24.04.2007
Hei!
Første mailen jeg sendte til moderator i går spurte jeg om hvorfor de hadde slettet forumet, spesielt når de så at det ble brukt til noe positivt. Deretter skrev jeg en mail om ønske om nytt forum. Fikk kun svar på det første:
Forumet ble slettet fordi det ikke gir mening å ha et forum med den tittelen flere år etter kronprinsbryllupet.
Kjennte jeg syns det vart litt kald og ble plutselig redd for at dette forumet kan lide samme skjebne, siden det sikkert er en stund siden de ble gift. Er litt trist hvis man atter en gang skal få slettet alle trådene.
Vet ikke hva dere syns, men jeg lurte på om det kanskje var en ide og foreløpig okkupere forumet mor i alder 35+ i mellom tiden. DEr er det helt rolig. Her er en link til dette:
http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/5002
vet ikke hva dere tenker om dette? men tenkte jeg skulle lufte det litt da jeg føler at forrige forums skjebne fort kan skje her også.
Ja, det virker ikke som de er villige til å lage et førstegangs 30+ til oss dessverre. Har tenkt det samme som deg, det skal bare et stk lekepoliti til så er vi historie igjen :-/
Høres bra ut. Der kan de da ikke kaste oss ut. Om det da ikke kommer et skikkelig petimeter som sjekker alderen vår og mener det er heeelt på kanten at vi bruker forumet.,,,
Jeg er med på 35+, selv om det er leeenge til jeg bikker den alderen...hehe
Tanken har slått meg også. Hvis de senere skal ha en "opprydning" i forumene, noen leker DIBpoliti igjen eller Elisabeth og Frode logger på for å lese alle lykkeønskningene sine så ligger vi tynt an. Hvis vi ikke får eget forum (venter jo på svar fra moderator) kan vi jo lyve litt på alderen og bevege oss inn på 35+?
Ja, det er kanskje ikke så dumt å forflytte oss til forumet mor i alder 35+ (selv om det føles gammelt - hihi). Enig i at det blir kjipt om vårt nyerobrede forum skal lide samme skjebne som forrige. Ingenting forundrer meg egentlig.
Jeg har også tenkt samme tanker (og nå i dag klarer jeg også legge inn svar her - var så irritert, både på sletting av forumet og at jeg ikke fikk lagt inn noe - at jeg måtte ta meg en liten pause fra disse sidene).
Det er egentlig et under at ikke babyonboard allerede har vært inne på dette forumet og foreslått å slette det også...
Jeg har fylt 35 - så jeg kan jo være alibiet for å flytte inn der...