Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Aprilsmurfen - På overtid?
14:59 25.04.2007
Hvordan er formen? Noe nytt eller koser lillegutt seg fortsatt i magen?
Vi venter i spenning fra å høre fra deg - siste kvinne ut.

Lykke til, vi sender tanker og fødestøv fortsatt *****************************
Millapril og Erica
Sv: Aprilsmurfen - På overtid?
15:10 25.04.2007
Intet nytt da jeg tekstet med henne tidligere i dag. Vi skal på treff om noen timer så jeg skal hente henne...Hmm... m¨å nok fore henne masse med pizza.
Lykkebarn og Mathilde
15:18 25.04.2007
Siste kvinne ut, dette er like spennende som Bellen den gangen vi spekulerte villt på Egon's :-) Tenke seg til at nå har vi kommet dit.
Nei, uff, snart begyunner jeg vel å grine over det også. Any excuse will do these days hehe.

Lykke til smurfemor og smurfejunior! Vi gleser oss masse til å treffe både stor og liten, så her er det ingenting å nøle med :-)
Sanasol & lille Mia
15:20 25.04.2007
Formen er alt for bra... :o) Nå er det pizza for alle pengene som gjelder. Får prøve å gjøre den ekstra sterk. Den hadde jo god effekt på lykkebarn, så jeg krysser fingrene for at det skal gjelde meg og. Takker for tanker og fødestøv!!
aprilsmurfen 1dg på overtid
15:27 25.04.2007
Ja, tenk nå er det nok ikke mange dagene eller timene til samtlige i gjengen er lykkelig forent med sine små knøtt! Rart å tenke på... Synes ikke det er lenge siden jeg og Sanasol satt på vårt første møte i henholdsvis uke 12 og uke 14 jeg!

Men for en koselig tid vi går i møte!!

Masse lykke til Smurfene våre!! Gleder oss til alle små og store oppdateringer underveis. Mange som tenker på dere!!!
samsyn og lille Camilla
16:36 25.04.2007
Ja, det er utrolig merkelig at tiden har gått så fort. Fra en gjeng med relativt små (?) mager, til en gjeng med mødre. Merkelig. Oså så fort man venner seg til den nye tilværelsen. Kan liksom ikke tenke meg hvordan en tilværelse uten Maja er nå...

Håper det skjer noe snart Smurfen! Enda er det tid for at nicket skal stemme:-)
Tussi og Maja
17:35 25.04.2007
Kanskje han kommer hvis vi alle roper høyt på juniorsmurfen i kor? Det funker jo på julenissen på juletrefester;)

Sleng innpå med pizza i kveld aprilsmufen, og ta gjerne kanel på. Ingen ser jo rart på en gravid kvinne som har noen litt spesielle ønsker i matveien:)

Lykke til og kos deg i kveld:)
Bellen&Sebastian
17:40 25.04.2007
Nå er det på tide at vi får hilse på din lille gutt også Aprilsmurfen..... Benedicte er superspent på se hvordan han ser ut.

Vi sender masse fødestøv, finner litt i noen kriker og kroker her i leiligheten.....**************************************************************************

Lykke til!

Klem
Endelig spire i magen
18:03 25.04.2007
Hm, fant bare hybelkaniner i krikene og krokene her i leiligheten, og jeg sender de gjerne over men jeg tviler på om du vil ha de;)

Fødestøvet mitt har nok for lengst tørket inn, men jeg kan sende deg mange varmer tanker:)

mmmmmmmmmmmm *fødeklem* mmmmmmmmmmmmmmmmm
Bellen&Sebastian
18:26 25.04.2007
Sender fra meg alt fødestøvet jeg har.. brukte det jo ikke selv, men jeg har gitt bort en del allerede! - gleder meg til å få beskjed om at minismurfen er kommet!
Seier & Glede og Matteo
21:41 25.04.2007
Tusen takk for alle fine tanker og hilsener!!!
Nå har jeg spist pizza til det nesten kommer opp igjen, så jeg får se om det funker :o) Ha en god natt, så skal jeg holde dere oppdatert.

Klem
aprilsmurfen 1dg på overtid
00:11 26.04.2007
Skal vi se om mine magiske gjette-evner fremdeles funker?
Du føder på *føle føle tenke tenke* natt til søndag. Pakk bagen mor, her skal det bli baby! ;-)
Sanasol & lille Mia
16:58 26.04.2007
Lykke til Aprilsmurfen.

Jeg krysser også fingrene. Fødestøvet mitt virker nok ikke - så det er ikke så mye å sende over.
måken og vesla
20:22 26.04.2007
Jeg sender tilbake fødestøvet jeg fikk låne '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

tvi tvi og lykke til!!

Linerla72 og lillegutt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------