Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Blir det trillings neste tirsdag......?
21:15 25.04.2007
Det er jo 1. mai og rød dag. Må sjekke med dere før jeg evt. gjør planer med gubben;)
Bellen&Sebastian
Sv: Blir det trillings neste tirsdag......?
21:49 25.04.2007
Stemmer for at vi hopper over tirsdagen da jeg. Er jo koselig å finne på noe med gubben når han først har fri :-)
Men det hindrer jo ikke dere andre i å trille i vei :-)
samsyn og lille Camilla
00:09 26.04.2007
Skjønner at dere som har gubben hjemme vil finne på noe med han. Min *snufs* jobber som vanlig, så jeg triller i vei uansett jeg ;-)
Sanasol & lille Mia
08:22 26.04.2007
Jøss, det må jeg si.. Her er det noen som klarer å tenke så langt frem i tid, og ikke minst noen som følger med på datoene! Jeg tror jo fremdeles vi er i februar, og skjønner ingen ting av at folk driver og stresser med selvangivelsen. Vi har jo goood tid:-)

Ja, jeg tror kanskje jeg vil finne på noe med gubben. Men nå er det en liten mulighet for at han blir opptatt på sitt hold. Hvis det blir tilfelle, kan jeg trille med deg Sanasol!
Tussi og Maja
08:54 26.04.2007
Vi hopper også over tirsdagen, da min kjære er hjemme og vil finne på noe sammen. Vi kommer sterkere tilbake senere.
Millapril og Erica
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------