Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Gratulasjoner til brudeparet

Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Da har moderator svart oss på Ris og Ros
09:25 26.04.2007
Og jeg fikk dette svaret på min mail:

--------------------------------------------------------------------------------- ----------------------
Hei!

Det er ikke avgjort hvorvidt et slikt forum vil bli opprettet eller ikke.

Mvh
moderator Hannah
---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------

Jeg sendte svar med spørsmål om det er noe vi kan gjøre for å påvirke beslutningen.
Bellen&Sebastian
Sv: Da har moderator svart oss på Ris og Ros
10:14 26.04.2007
Hurra for svar, men hva betyr det liksom? Hvor lang tid skal de bruke på å avgjøre det? Det tok jo bare noen sekunder å avgjøre at et forum skulle slettes...

Kanskje de må ha styremøte først? Det virker som det ikke er så lett å ta denne beslutningen akkurat...merkelige greier

Vi venter i spenning
Millapril og Erica
10:15 26.04.2007
Hmmm dette var vel ikke akkurat noe å rope hurra for. Skjønner ikke at de ikke tar seg tid til å ordne opp dette. Som det har blitt sagt et det kun et tastetrynn for å slette et forum..... dette gjorde ihvertfall ikke dage min noe lysere.

Hun svarer jo heller ikke på mailen vi har sendt ang alle innleggene vi mistet... IKKE MYE SERVICE DER GITT.....

Men ha en strålende torsdag jenter!!!!!!!!!!!!
Endelig spire i magen
10:16 26.04.2007
Mener selvsagt tastetrykk og ikke tastetrynn...HA HA dage = dagen.... da tror jeg alt skal være riktig
Endelig spire i magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------