Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb juni 2006

Her kan dere møtes som har juni som fødemåned. Utveksle erfaringer og gåde råd?
Lykke til!
Noen som plages med dette??
08:36 2.05.2007
Andreas har en lei tendens til å klatre ut av vogna- når han ligger i voksiposen sin. Han snur å vrir seg og vil bare opp å se. Må bytte ut voksiposen når jeg bruker selene fordi de går ikke ann å dra igjennom.

Når jeg legger han nå må jeg ha dyne i vogna i stedet. Han sover ikke like godt som i den lune, gode voksien!! Vokner etter en halv time. Dessuten syns jeg det er litt trist å måtte spenne han fast når han skal sove!! Men, det er jo for hannes egen sikkerhet..

Han er også blitt umulig å legger på kvelden, reiser seg opp i senga hele tiden. Natt posen virker ikke helt som den skal her:)
hAndy
Sv: Noen som plages med dette??
15:49 2.05.2007
Du kan kjøpe løse seler som du fester i vogna - disse passer i voksiposen :-) Føles litt ille å stroppe dem fast, men som du sier - det er jo til hans egen sikkerhet! :-) Snuppa mi sover absolutt best når hun ligger i voksipose, den er helt genial!
Anonym
11:18 10.05.2007
Dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv. Akkurat sånn er min gutt også. Jeg var ikke klar over at det går an å kjøpe ekstra seler for å fortsette å bruke voksien. Dette skal jeg absolutt se etter. Men det er sant som du sier, ikke gøy å stroppe fast gutten når han skal sove..
JuniMamma79
20:22 2.05.2007
Det vil uansett bli ei tid for å venne dem av med voksiposen snart. Til sommeren kommer det jo veldig varme dager, da det blir for varmt å ligge i voksiposen. :-)
Forundringsautomaten
09:51 4.05.2007
Lillegutten min sov i voksipose hver dag til han var nesten 3 år han, så trenger ikke venne dem av ;-) Får jo også tak i sommerdyne til å ha inni, så kan den brukes hele året ;-) Synes det er kjekt å ha en kjent pose, særlig når de skal begynne å sove i barnehagen, så føler de kanskje at det er trygt selv om de sover på et ukjent sted :-)
mammmamia **
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------