Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Debatt om autisme

Her kan du som har et barn med autisme eller lurer på om du har det, få gode råd eller gi gode råd til andre i samme situasjon. Dersom du lurer på om barnet ditt har autistiske trekk bør du kontakte fagpersonell som kan hjelpe deg.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg lurer på om sønnen min har utistiske trekk
17:07 2.05.2007
Jeg har en sønn som går i andre klasse og lurer litt etter å ha lest artikkelen her. Jeg har lurt en stund også, ikke bare nå.
Han liker best å være for seg selv og kan virke isolert, men jeg er usikker på om han er usosial bare eller om han ikke greier å holde kontakt med andre. Fordi faren er utlending er han to språklig, noe som kanskje kan være en faktor i forhold til at han snakket ganske sent.
Finnes det noen andre i samme situasjon, og har dere gjort noe med det?
Jeg syns det virker så svært å ta kontakt med skolen og begynne på hele denne utredningen, når burde man liksom egentlig "blande inn" andre?
Hilsen en som lurer fært
Anonym
Sv: Jeg lurer på om sønnen min har utistiske trekk
22:12 5.05.2007
Jeg synes det høres lurt ut. Hva sier skolen da?Har de sagt noe??Det er bare å stå på.Har en gutt på 5 år,og han fikk diagnosen infantil i mai/juni.Da var han 4 1/2 år. Jeg meldte han opp til PPT når han var 2 1/2år,pga dårligt språk.Håper du blei litt klokere. Lykke til.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------