Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb mai 2006

Her kan dere som har født i mai møtes og snakke om ting dere lurer på og kanskje gi hverandre noen gode råd?
Hvordan skal den store dagen feires da?
20:41 2.05.2007
Her blir det et familieselskap og et selskap med barselgruppa. Tenkte jeg skulle bake en egen liten kake til lillesnupp som hun kan grise og kose seg med :) Har også kjøpt inn endel pynt til kakene (navnet hennes i lys og andre figurer). Håper på fint vær så vi kan ha feiringene ute.
...Hanne...
Sv: Hvordan skal den store dagen feires da?
16:41 5.05.2007
vi har startet feiringen i dag...hadde barnebesøk..kjempe kjekt...

i morgen (da har hun bursdag) skal vi ha to familie besøk..blir kjekt...;) vi har så stor familie at vi ikke får plass til alle på engang..
mamsen...,
Sv: Hvordan skal den store dagen feires da?
21:03 8.05.2007
Jeg har for liten plass til og ha alle i familien på engang så de kommer fredag og lørdag. På søndag blir det barnebursdag :)
Håper på fint vær vi og!!! Vi skal vel ha litt kaker og ballonger. Jeg skal og bake en liten marsipankake som bare er til snuppa med 1 lys på. Den skal ho få på dagen sin som er fredag! Får nok mye fint tenker jeg!!!
mammatiltullemor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------