Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb desember 2006

Her kan dere møtes som har desemberbarn. Utveksle erfaringer og gi hverandre gode råd. Riktig lykke til!
Koffor går d ikke ann å bli medlem i nye desemberklubben.. kommer mæj iallfall ikke inn.
14:39 13.05.2007
e d flere som har problema me d??
Msmarita <3 04.12<3
Sv: Koffor går d ikke ann å bli medlem i nye desemberklubben.. kommer mæj iallfall ikke inn.
10:19 14.05.2007
Hei.

Sikkert jeg som er dum...
Men finnes det flere desember 2006-klubber?

Jeg tilhørte egentlig november 2006, men snuppa mi kom ut en og en halv time inn i desember i stedet - hehe. Så derfor tilhører jeg vel egentlig desemberklubben..

msbu
Sv: Koffor går d ikke ann å bli medlem i nye desemberklubben.. kommer mæj iallfall ikke inn.
17:14 14.05.2007
?? Så rart.......

Har dere prøvd å registrere dere på nytt???????
*Lucia*
17:17 14.05.2007
Hei
ser at en del sliter med å få meldt seg på?
når dere er på siden http://www.freeforum101.com/desemberklubben/ er det noe som heter "bli medlem" på toppen av sida... trykk på den, godta betingelsene, lag brukernavm og passord (husk at emailadressen må stemme), skriv koden som står der (en haug med bokstaver og tall) og så går helt ned på siden og trykk på OK

så er det bare å logge seg inn og komme i gang :)

det er det hele.. håper dere får det til :) savner dere "der borte"
siska med julebarnet

*Lucia*
18:02 14.05.2007
kom ikke opp nåt sie når æ prøvde å bli medlem, men æ ska prøve på nytt =) takk for hjelpen, da sees vi snart dær
Msmarita <3 04.12<3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------