Her kan dere møtes som har septemberbarn. Utveksle erfaringer og gi hverandre gode råd. Riktig lykke til!
Glemte visst å fortelle at....
21:13 14.05.2007
Min lille gulljente har fått hull i ørene!
Nå får jeg vel passe MANGE reaksjoner her, men det skal være sagt at det kom ikke en eneste lyd fra henne. Hadde smokken i munnen hele tiden og lo litt da vi var ferdige!
Også så fin som hun ble! Bittesmå hvite perler.....
Grattis! Jeg bor for tiden i Spania og ser daglig små tuller med øredobber . At folk reagerer på det får være deres sak.
Personlig mener jeg det er helt på jordet å vente til de ber om det selv - da er de ofte i skolealder på lavere klassetrinn, og er så opptatt av øredobbene at de ikke gjør annet enn å røre dem, hvilket resulterer i verk..... Husker selv hvor vondt det var!
Følgelig synes jeg at de som er harnakkede motsandere av ørepynt på små piker, burde være såpass konsekvente å nekte hull i ørene på barna sine når de går på barnaskolen også.
syenes det er kjempesøtt selv, Har en sønn jeg da, men har flere småjenter i familien som fikk hull i ørene da de var små, 2 og 3 år da riktig nok. Aktive små frøkner, men har aldri hatt problemer:)
Det er søtt på de små, men selv hadde jeg ALDRI latt jenta mi få det... Ho får nok det heller ikkje før langt opp i skolealder, pga at eg sjøl er allergisk mot å ha noe i ørene... og fikk gang på gang hull i ørene, fordi "alle andre jenter" hadde jo det... Og alt det vonde eg hadde da, vil eg ikkje at jenta mi skal få være med på...