Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Begavede Barn

På oppfordring har vi opprettet dette forumet slik at foreldre med spesielt begavede barn kan diskutere og utveksle erfaringer.
3 mnd gamle barn som kan si mamma, hei,pappa,nei osv..
21:32 18.05.2007
er veldig gøy når man hører mamma for 1 gang..jeg gleder meg selv veldig til den dagen!
men barn i rundt 3 mnd alder r jo veldig flinke til å herme etter foreldrene på ansiktsuttrykk, bevegelser og lyder.. sier man ofte "kom til mamma" eller bruker ordet mamma ofte kan barnet imitere dette å da sier det jo mamma..men uten å vite det..er jo bare ett ord..
når datteren min er oppgitt fks trøtt å har grått å ikke vil noe tilslutt hender det hun sier maaamaaa... å neeei på slutten når sutrer litt.. tror bare dem er veldig flinke til å ta etter det de er vant til å øre uten at de vt betydningen av dette.. eller hva tror dere?
jeg vil ikke velge å tro at jenta mi sier maaamaa når hun gråter fordi hun vil at jeg skal holde henne når pappa holder henne fks..
men når jenta mi smiler til meg å bevisst sier mamma da tror jeg nok hun er eldre enn det stadiet hun er nå (3mnd), det er jo da de begynner å legge merke til sin egen hånd fks..ikke utviklespråket il å snakke..eller`?
plis ikke kjeft på meg nå da.. bare det jeg tror å mener..

klem klem
<3Prinsessa & Isabella<3
Sv: 3 mnd gamle barn som kan si mamma, hei,pappa,nei osv..
21:37 22.05.2007
Datteren min på 3 mnd sier tydelig "hei" (konsentrerer seg om å si det) og hermer etter oss.... Jeg vet jo at hun ikke forstår hva hun sier... hehe.. :P men jeg regner det likevel som det første ordet hennes ettersom hun faktisk prøver veldig å si akkurat det ordet, selv om det klart bare er ren herming! ;)
lille_vb og tulla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------