Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnestelldebatten

Hvilke våtservietter ble best i test igjen??
15:24 27.05.2007
Vi reiser om 1 uke til syden og så derfor lurer jeg på hvem som kom best i test?
oslojente80 Mina f 07.09.06
Sv: Hvilke våtservietter ble best i test igjen??
16:16 27.05.2007
Det var coop sitt merke som heter xtra, mener jeg.
AneB
23:19 27.05.2007
Testen står i foreldre og barn nr 02/2007 og det er vaskeserviettene fra ICA/rimi og våtservietter fra Rema1000 som kommer best ut i test. Disse inneholder kun sitronsyre, mot serviettene fra coop-X-tra som i tillegg inneholder natriumbensoa, et potensielt allergifremkallende middel.
Det gjelder å henge med i svingene, gitt. Trodde også det var de fra coop, inntill denne nye testen kom.. :)
God tur til syden da! :)
*Vinter-jente*17.01
21:29 13.06.2007
Coop sine ble best i test for en stund siden ja, vet ingenting om det hun over her skriver.
Anonym
09:17 23.06.2007
Coop var de som var best i test i fjor (2006). Det stemmer det hun over her skriver, f&b har testet våtservietter på nytt i år. Vi bruker de fra rema 1000 (beige pakke til 15,-). De var en av de som ble godkjent i år.
Nusseline *med 3 små*
09:53 23.06.2007
på den siden som heter grøntmiljø tror jeg så lå 3 av merke coop på delt førsteplass med 6. og de coop xtra kommer jo alltid bra ut
MADDE86
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------