Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnestelldebatten

han er så urolig og grinete under bleieskift/stell,noen tips?
17:44 28.05.2007
Trodde babyer likte å få av seg bleia,bli dullet med,vasket og få på seg nye klær, men prinsen min (16 dager) bare sutrer,griner og vrir seg når vi skal stelle han!Blir skikkelig lei meg egentlig, for jeg fatter ikke det her. Rommet er varmt og godt, og vi prater til han med rolig stemme. Noen andre som opplever dette, og har dere noen tips?
mammamia&prinsen
Sv: han er så urolig og grinete under bleieskift/stell,noen tips?
11:10 30.05.2007
Tror generelt at nyfødte misliker å like brettet ut på rygg, er vel en unormal stilling for de etter å ha ligget sammenkrøpet i mammas mage ;-).

Er han mett og fornøyd når dere steller ham? Pass på at han har fått mat før det er dags for stell.

monztah
20:49 30.05.2007
Elias gråt masse den første tiden. Syntes skikkelig synd på han. Slapp av det går over. Om en stund vil han like både og bli stelt og å bade:) Syng for han og dull med han litt, etterhvert går det over når han blir vant til det:) Lykke til!
Elias sin mamma
22:17 30.05.2007
Takk for tilbakemeldinger! Blir jo litt redd for at man gjør noe galt, men godt å høre at det er mye som er helt naturlig og at det går over:)
mammamia&prinsen
13:46 29.08.2007
Skifter du før eller etter at han har fått mat? Her har vi erfart at skifting før mat er et håpløst prosjekt. Hvis vi venter med å skifte til etter at han har spist er han blid som en sol og nyter å bli stellt med.
Lille Kamille
07:58 24.02.2008
Gammelt innlegg ja, men for andre som nå kan trenge et forslag: Sett på hårføner, funka som bare det hos oss. I begynnelsen funka det å sette på springen, men litt kjipt å la vannet stå og renne så lenge.
Anonym
14:08 19.03.2008
Nyfødte liker dårlig å være uten klær sier min pappa, og han gav meg tipset: legg en tøybleie eller noe lignende over brystet på babyen så kjenner de seg ikke så "nakne".
Punny
11:01 21.04.2008
Har en liten uro i taket over stellebordet jeg, og hver gang jeg svinger den rundt begynner han å le:) Har du prøvd det da?
camosilla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------