Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kostholdsdebatten

Her kan dere diskutere alt som har med barnets mat å gjøre. Har du en god oppskrift må du gjerne skrive den her, men send den også gjerne til oss, så vi kan få den med i vår kokebok for små mager. Det er også rom for kostholdstips til mor her, både for de som ammer og de som ikke gjør det. Send oppskrifter til oss på e-postadressen tips@dinbaby.com. Bon apetit.
Verktøy for å mose grønnsaker og sånn??
21:42 31.05.2007
noen som har en grei kjøkkenting for å mose små porsjoner med grønnsaker og slik for å lage babymat. har blender, men vet at visst jeg ikke tilsetter veske vil jeg ikke fått det til og så skal det jo moses veldig fint og godt.

noen gode erfaringer her:)
wonki
Sv: Verktøy for å mose grønnsaker og sånn??
19:05 5.06.2007
Stavmikser
-maria-
21:12 15.06.2007
Jeg brukte boksen med blender som fulgte med stavmikseren min. Litt veske eller rapsolje skal man ha i maten så da blir den fin.
Anonym
20:40 16.09.2007
Babycook. Bruker de hver dag. http://www.thingamababy.com/baby/2006/12/babycook_allino.html
The koker grônnsaker slik at de beholder alle vitaminene. Det er den beste tingen jeg har kjôpt siden lillegutt ble fôdt.
Anonym
14:55 12.10.2007
Jeg har prøvd en god del forskjellig. Etter ca et halvt år med utprøvinger fant jeg ut at gaffel rett og slett var det beste. Og da var det for sent, for gutten var lei av most mat og ville ha store biter.
Anonym
13:31 6.11.2007
Stavmikser. Eller sånn potetmoser som ser ut som en stor hvitløkpresse.
elze
20:20 12.02.2008
Enig med hun over, BABYCOOK er helt genial.....

Vi kjøpte den derimot i Spania.

Den damper maten til den er ferdig (automatisk), deretter trykker du på en ny knapp og maten blir most.
appelsin
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------