Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Begavede Barn

På oppfordring har vi opprettet dette forumet slik at foreldre med spesielt begavede barn kan diskutere og utveksle erfaringer.
er det her en kan skryte av at babyen har begynt å krabbe (4,5 mnd) ??
11:21 4.06.2007
har hørt at dette er tidlig, og synes da selv at min lille gutt er flink !! Jeg er utrolig stolt og har lyst til å fortelle det til alle. Det kalles vel egentlig kryping, da rompa ikke er i lufta, men legger jeg han på ryggen så snur han seg og krabber i slow motion. Så vær overbærende, jeg er utrolig stolt over gutten min - flinke gutten
mimmi`80 og Oliver
Sv: er det her en kan skryte av at babyen har begynt å krabbe (4,5 mnd) ??
22:36 4.06.2007
Vær stolt du! Min er ikke så gammel enda, men bare vent!
Silje og jenta
10:07 5.06.2007
En mor kan være stolt:)
Men som du sier. Han kan jo ikke krabbe!!!
Det er kryping. En stor forskjell på koordinasjonen:) Men han er på vei.
2_TETTE
15:32 5.06.2007
han bruker både armer og bein da...det er bare rompa som ikke er over bakken... men men, uansett er jeg ganske stolt, he he.
mimmi`80 og Oliver
21:58 12.06.2007
ja stolt kan du være ja og skryt d e d vi me småtroll kan best:)
men min lille var også veldig tidlig me d meste. å for å si d sånn: Æ va nok litt mer opptatt i permisjonstia mi enn d mang andre va så lykke te vidre å kos dæ med lillegutten din selv om du sikkert går ei travel ti i møte, for hvis han e tidlig me det her så kjæm mæst sansynelig andre ting te å kom litt før også:)
(min va knappe 7 mnd da han reist sæ å gikk rundt bordet, så du skjønne........hi hi hi ,lite vett dæm har da assa)
lilinn
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------