Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb juli 2006

Her kan dere møtes som har julibarn. Utveksle erfaringer og gi hverandre gode råd. Riktig lykke til!
Gutteklær
23:42 5.06.2007
Jeg har vært og kjøpt gutteklær idag, de andre klærne har egentlig bare vært generiske babyklær, for det meste ulltøy, strømpebukser og bodyer. Men nå er det sol og varmt og Knøtt trenger noe annet. H&M og Bennetton har de på mitt nærmeste senter. Men det er så mye rart. Syns jeg da. Veldig mye med kjempestor skrift a la amerikansk tenåring. Mange av buksene er foret, selv de som er knebukser. Mange av klærne har prangende Disneyfigurer eller lignende. Mange av klærne er i kjipe materialer, polyester, div kunstfiber. Hodeskaller!!! Noe så enkelt som shorts og en enkel t-shortebody var vanskelig å finne syns jeg. Må nok finne noen andre butikker. Noen som kan fjernanalysere meg ut fra dette innlegget og fortelle meg hvor jeg skal gå?
Vespa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------