Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barn som pendler

Å pendle mellom to hjem er ganske vanlig i dagens samfunn. Men det kan være en utfordring både for liten og stor. Her kan du dele dine erfaringer med andre.
Hvor langt pendler deres barn?
21:56 24.06.2007
Her er det 5 mil, og jeg er så glad for at det tar slutt nå!!! jeg har kjørt 20 mil HVER dag, annenhver uke, siden februar nå.. og jeg er så lei... har vært sykemeldt, så har hatt snuppa litt hjemme også, men vil jo ikke at hun skulle slutte bhg bare for at jeg ikke ville kjøre henne dit heller....
Palmesus med lillebror i magen
Sv: Hvor langt pendler deres barn?
00:13 8.07.2007
Her tar de fly på 2 timer en vei i tilegg kjører jeg de på flyplass som tar 1 1/2 time. Har vært slik det siste året og må si at selvom sammværet tidliggere var litt hipp som happ, var det bedre at far bodde i distriktet enn så langt borte.
Sammværet blir alt for sjelden og guttene sliter litt med å "miste" far.
**Angelica**
13:28 8.07.2007
Sambos sønn er her dessverre kun i skoleferier, da moren hele tiden har satt en stopper for mer samvær. Hans reise tar 40 min med fly en veg.
Anonym
21:48 8.07.2007
det tar tre minutter med bil
jeg elsker gullet mitt
21:53 8.07.2007
tre timer mener jeg
jeg elsker gullet mitt
20:58 16.08.2007
Det tar 1 time med et fly, så må han bytte til et som tar 50 min. Så med venting mellom flyene 3-4 timer i reising! Pris....fra 1500kr til 3000kr, kommer ann på når og om det er billige billetter! Ikke så ofte vi kan få besøk av han siden det blir så dyrt, men hver gang han har ferie :)
Anonym
23:02 16.08.2007
No blir det 45 min., ein vei, annen hver helg. El. var det annen hver helg og hver onsdag, som var slitsomt for barnet.
Anonym
22:09 17.08.2007
Her pendles det ca 4 mil hver vei, annenhver helg.
inwe79
23:47 29.08.2007
Fikk vite, idag, at pappa'n kanskje flytter til England, så da blir det vel England - Norge da....??!?!
€ mamma'n til Oliwer €
00:18 7.10.2007
Her pendles det 110 mil......hver vei.....
Men prøver å ha lengre samvær,og heller litt færre.
Anonym
19:22 9.10.2007
Dere som har en reiseavstand på 110 mil hver vei hvor ofte og hvor lange samvær har dere? Mulig det blir Oslo - Trondheim her med tiden.
Anonym
13:15 22.10.2007
Jeg og snuppa bor i Halden( fordi jeg har begynt på studier her). Pappaen bor i Oslo. Vi er begge fra Oslo.

Nå har jeg endelig fått igjennom at vi deler på det.. Dvs at han kommer å henter henne 1 gang i mnd på fredag og leverer samme helg på søndagen.. Jeg gjør det samme til Oslo, da jeg bor hos foreldrene mine den helgen..
oslojente80 Mina f 07.09.06
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------