Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

hvor mye tåler kroppen?
20:49 28.06.2007
Har to barn med to år imellom. Har lyst på en til snart, det blir da 2-3 år mellom de to yngste. Tåler kroppen min det? Synes kroppen forandret seg mer etter andre svangerskap/fødsel enn etter første, og det må jeg si var litt overraskende, og jeg blir litt skeptisk til hvordan jeg kommer til å se ut etter andre fødsel...

Hva er deres erfaringer?
Anonym
Sv: hvor mye tåler kroppen?
20:50 28.06.2007
-etter en fødsel til mener jeg.
Anonym
01:44 31.07.2007
Har 8 barn hvor det er litt over 14 år mellom eldste og yngste(altså i snitt ca 2 år mellom alle), og det tålte i hvertfall min kropp helt fint. Bortsett fra at bekkenet er litt løsere(ikke noe plagsomt) enn før jeg fikk barn så føler jeg meg og ser ut nå som før førstemann. Dette har nok mye mer med i hva slags form man er generelt enn antall barn i seg selv. Er du i ok form så tåler kroppen fint noen unger. :)
oktaviastar
21:19 24.08.2007
det er nok fra kropp til kropp..
Jeg har 2 stk med 1 år i mellom og jeg er usikke rpå hvor mye mer min kropp tåler.. Bekkenet er skralt og det skal ikke mye til før jeg ligger strak.. Nå skal jeg begynne hos fysio terapeaut pga bekkenet, tenkte jeg skulle høre med han. Legen min sa foresten at jeg drev ekstrem sport med bekkenet som fikk barn så tett..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------