Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sør-Norge: Dagmamma/familiebarnehage

Dette forumet er for de som kan tilby ledig plass i familiebarnehage eller hos dagmamma, og for deg som søker dette i Sør-Norge.
Dagmamma Kristiansand.
14:59 19.07.2007
Søker dagmamma til en blid sjarmør på 9 mnd.
Jeg skal starte min lærlingetid til høsten,og trenger dagmamma snarest..Du kan gjerne være hjemme hos oss,eller hos deg,det ser du.
Noen dager jobber jeg turnus så noen dager varer bare fra 14.00-17.00.
Mens andre dager kan være fra 07.00-15.30.
Godt betalt.
(Vi holder til på Lund.)
i_elv@hotmail.com
Gullklompen
Sv: Dagmamma Kristiansand.
13:58 4.09.2007
Hei. Jeg trenger også dagmamma i kristiansand, helst Lund- området. Bare lurte på om du hadde fått tek i noen som eventuelt kunne være interesert et barn til!?
stud.mamma
10:05 30.09.2007
stud.mamma.

Hvor mye dagmamma trenger du? Altså, hvor ofte, hvor lenge? Og er det mulighet for å være fleksibel? Jeg studerer litt skjønner du, så er bortreist noen dager i mnd....
Sig og mini
20:06 20.12.2007
Bare slenger meg på her jeg også: Trenger dagmamma i Kristiansand (fortrinnsvis på vestsiden) ca fra 1. februar (er ikke helt sikker på når vi flytter og begynner i ny jobb men sånn deromkring;-)

Sønnen min er 12 mnd nå, og får høre i bhg at han er lett å ha med å gjøre...;-)
Bettbett
21:25 28.05.2008
kan du passe jessica 7mnd i morn og fre
teena007
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------