Hver alder har hver sin sjarm, men også utfordring! Her kan dere som har en tenåring i huset veksle erfaringer.
innetider... for våre tenåringer.. sammenligne??
23:50 20.07.2007
har et bonusbarn, som endelig har flyttet til oss, etter 1 år i rettssalen.. men . nå er det jo 2 år siden han har bodd hjemme.. og er ute av kontakt med innetider.. så.. hva mener dere, og når skal deres 13,14,(osv) åringer være hjemme..
Sv: innetider... for våre tenåringer.. sammenligne??
18:33 2.08.2007
Her har vi kl 21 på alle dager, med unntak av helger og at vi vet hvor frøkna på 14 er:-)
Dette ble innført av flere foreldre etter at det var blitt litt mye uroligheter og tull i nærmiljøet her vi bor. Men dessverre ser det nå ut til at vi er de eneste igjen som fremdeles kjører på dette. Men hun aksepterer det og får lov å ha med seg venner hjem i helgene om de får lov hjemme:-)
Tror på klare rammer rundt tenåringene, uten dette blir ting lett flytende. Jeg vil heller ha henne her hjemme med huset fullt av venner, enn å ikke være helt trygg på hva hun egentlig driver med. Slik har jeg hatt det i oppveksten min og det har alltid vært trygt og godt:-)